اخبار داغ

فرماندار دلفان:

۶۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دلفان اختصاص یافت

۶۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دلفان اختصاص یافت
فرماندار دلفان گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی به شهرستان دلفان اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حشمت بهمنی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات شهرستان دلفان اظهار داشت: اعتبارات تخصیص‌یافته به شهرستان دلفان از منابع مختلف و بر اساس شاخص‌هایی هم چون پروژه‌های نیمه‌کاره اختصاص‌یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ، ,

وی افزود: مردم به‌خوبی از مشکلات اقتصادی آگاهی دارند و ما به‌عنوان مسئول و کارگزار نظام اگر با مردم صداقت داشته باشیم و واقعیت‌ها را بیان کنیم مردم هم شرایط را به‌خوبی درک خواهند کرد.

,

فرماندار دلفان عنوان کرد: هنر مدیران در هزینه کردن بودجه مشخص می‌شود و مدیران به‌گونه‌ای بودجه تخصیصی را هزینه کنند که موجب رضایت مردم شود؛ اعتبارات تخصیصی به شهرستان در مقایسه با معضلات و تنگناهای شهرستان و مشکلات زیرساختی کافی نبوده ولی در قیاس با دیگر شهرستان‌های استان وضعیت بهتری دارد.

,

وی تصریح کرد: در تخصیص اعتبار به شهرستان دلفان از محل اعتبارات استانی حدود ۱۶ میلیارد تومان و از محل اعتبارات توازن هم حدود ۴۳ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص‌یافته که در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

,

بهمنی گفت: درمجموع حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دلفان اختصاص‌یافته و این مبلغ فقط در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره هزینه خواهد شد و پروژه جدیدی در این بودجه تعریف‌نشده است.

,

فرماندار دلفان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود مشکلات و تنگناهای مالی، وضعیت اعتبارات جوابگوی پروژه‌های جدید نیست؛ طی چند روز گذشته و در جلسات استانی توزیع اعتبارات تلاش‌های خوبی برای تأمین اعتبارات به شهرستان صورت گرفته که بر اساس کارهای کارشناسی و اطلاعات مدیران شهرستان که اعلام کرده‌اند این اعتبارات  جذب‌شده است بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی از طریق ادارات کل تلاش و هماهنگی بیشتری در خصوص تخصیص اعتبار داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه