اخبار داغ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان مطرح کرد؛

توزیع ۲ هزار تن شکر در استان کرمان در گرو صدور مجوز/ وجود ۳۵۰۰ تن شکر در انبار کرمان

توزیع ۲ هزار تن شکر در استان کرمان در گرو صدور مجوز/ وجود ۳۵۰۰ تن شکر در انبار کرمان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان گفت : با صادر شدن مجوز از تهران توزیع ۲ هزار تن شکر بر اساس مصوبه جلسه تنظیم بازار در تمام استان صورت می گیرد و مشکل کمبود آن حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان، به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران و سخت تر شدن شرایط اقتصادی برخی کالاهای اساسی در کشور دچار کمبود شد ، از جمله این موارد می توان به گوشت و شکر اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در حالی که شکر با نرخ دولتی ۳۵۵۰ تومان به یکباره با قیمتی ۱۰ هزار تومان به ازای هر کیلو به مردم عرضه می شد و موجب نارضایتی بسیاری از شهروندان شده بود.

,

در یک ماه گذشته با گردش در شهر کرمان شاهد کمبود شکر با نرخ دولتی و عرضه شکر با نرخ آزاد بودیم زمانی که علت را جویا می شدیم تنها یک پاسخ داده می شد و آن هم کمبود شکر در کشور بود.

,

در این رابطه خبرنگار راه آرمان به سراغ مجید نژاد بیگلری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان رفت تا وضعیت فعلی شکر در بازار بررسی کند.

, راه آرمان,

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان اظهار داشت: به دنبال جلسه ای که با حضور استاندار برای تنظیم بازار برگزار گردید مقرر شد حجم وسیعی از شکر موجود در انبار در کل استان توزیع گردد.

,

وی افزود: در حال حاضر در کرمان ۳۵۰۰ تن شکر وجود دارد و انبار ما پر است، روز گذشته مصوب گردید با دریافت مجوز از تهران ۲ هزار تن آن در استان توزیع گردد.

,

نژاد بیگلری عنوان کرد: از آنجای که شکر به عنوان یک کالای تنظیم بازاری محسوب می شود برخی افراد معتمد را صنعت و معدن معرفی می کند بنابراین در بین تمامی مغازه ها شکر توزیع نمی شود.

,

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان تاکید کرد: با صادر شدن مجوز از تهران توزیع ۲ هزار تن شکر بر اساس مصوبه جلسه تنظیم بازار در تمام استان صورت می گیرد و مشکل کمبود آن حل خواهد شد.

,

پیش از این خواجویی معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان گفت: علاوه بر موجودی قبلی انبارهای ذخیره شکر  دراستان ، در آستانه سال جدید بیش از ۶۰۰ تن شکر وارد استان و در مراکز فروش توزیع شده است.

,

وی افزود: هیچ گونه نگرانی درباره تامین شکر مورد نیاز استان کرمان وجود ندارد و بازرسان این سازمان بر نحوه توزیع شکر با قیمت مصوب نظارت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه