اخبار داغ

معاون بهزیستی مازندران اعلام کرد

افتتاح 260 پروژه طی هفته بهزیستی در مازندران

افتتاح 260 پروژه طی هفته بهزیستی در مازندران
معاون اجتماعی بهزیستی مازندران از افتتاح ۲۶۰ پروژه را در هفته بهزیستی در استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۷۰ مسکن دو معلول که ۷۰ مسکن در حال ساخت و مابقی به اتمام رسیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید حسین زاده در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به رویکرد اداره بهزیستی اظهار کرد: محرومیت زدایی، توسعه عدالت از اهداف بهزیستی است و قبل از تولد تا میانسالی را تحت پوشش خود قرار داده است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,

وی ۱۸۰ وظیفه و خدمت را تحت ارائه بهزیستی دانست و عنوان کرد: تنها نهادی است که گسترده زیادی از جامعه تحت پوشش خود قرار داده است؛ نهاد علمی پژوهشی که حوزه اجتماعی و خدمات آن عموم جامعه را در برمی گیرد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان مازندران با بیان ۵۰۰ هزار مددجو در این استان خاطرنشان کرد: ۱۴۰ هزار مددجو بطور مستقیم و مابقی به صورت غیرمستقیم از این اداره خدمات می گیرند.

وی به تاکید رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اعتیاد، مفاسد اخلاقی، طلاق در اولویت ما هستند، که با برنامه های مختلف برای کاهش یاقتن این آسیب ها  و کنترلشان تلاش می کنیم.

حسین زاده با بیان اینکه آسیب های اجتماعی امروز با ۵ سال گذشته تفاوت چشم گیری داشته است، عنوان کرد: سن اعتیاد کاهش یافته و مواد مخدر سنتی به  صنعتی تغییر یافته است، اگر روزی کراک،شیشه بحث اش داغ بود، در حال حاضر گل و فردا  مواد صنعتی جدید است که باید هوشیار باشیم.

وی اظهار کرد: بسیاری از خانواده ها  فقط دغدغه آموزشی دارند، در حالی که باید در کنار آموزش در مهدکودک و مدارس به پرورش فرزندان هم بپردازند که در برابر آسیب های اجتماعی واکسینه شوند.

حسین زاده آسیب های اجتماعی را زنجیروار به هم متصل دانست و عنوان کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق علت های متخلفی دارند، خود علت و معلول بسیاری از چیزهاست.

این مسئول از افتتاح ۲۶۰ پروژه را در هفته بهزیستی در مازندران خبر داد: بیش از ۴۷۰ مسکن دو معلول که ۷۰ مسکن در حال ساخت و مابقی به اتمام رسیده شده ، که در ۵ سال اخیر به ۳هزار و ۶۰۰ مسکن رسیده است.

وی در پایان به ۱۲هزار فرصت شغلی در این پنج سال اشاره کرد گفت: وام های بیست میلیونی برای خوداشتغالی بوده که امسال به ۵۰ میلیون رسیده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه