اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دولت را در حوزه‌های "اقتصادی، اشتغال و رونق تولید" کمک می‌کنیم‌/ کمک به رونق اقتصادی اولویت اساسی بسیج است

دولت را در حوزه‌های "اقتصادی، اشتغال و رونق تولید" کمک می‌کنیم‌/ کمک به رونق اقتصادی اولویت اساسی بسیج است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دولت را در حوزه‌های "اقتصادی، اشتغال و رونق تولید" کمک می‌کنیم، گفت:‌ بسیج در راستای رونق تولید و اشتغال گام برداشته و کمک به رونق اقتصادی کشور اولویت اساسی این نهاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بسیج در راستای رونق تولید و اشتغال گام برداشته و هدف و اولویت بسیج کمک به دولت در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: حرکت گسترده‌ای در تکامل برنامه‌های بسیج آغاز شده است تا بتوانیم در حوزه‌های مختلف اقدامات اساسی انجام دهیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سفری دو روزه به اردبیل داریم و در این سفر با فرماندهان سپاه و پایگاه‌های مقاومت دیدار خواهیم داشت و نیز جلساتی با مجمع بسیج برگزار می‌کنیم تا مسائل بسیج در حوزه‌های مختلف در اردبیل را مورد بررسی قرار دهیم.

,

سلیمانی گفت: خدمت‌رسانی به نظام و انقلاب اسلامی ایران یک اولویت اساسی بوده که در این زمینه بسیج تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ ‌تا بتواند خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف را انجام دهد.

,

وی یکی از نیازهای اساسی را رونق تولید واشتغال دانست و افزود:‌ در این زمینه بسیج نیز از ظرفیت خود استفاده می‌کند تا بتواند کمک‌حال دولت در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال باشد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز در بدو ورود به اردبیل در مزار شهدای والامقام و منزل شهید مدافع حرم علی آقایی حضور یافتیم تا به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کنیم چرا که ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه