اخبار داغ

ترامپ: دنبال تغییر نظام ایران نیستیم

ترامپ: دنبال تغییر نظام ایران نیستیم
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد که این کشور به دنبال تغییر نظام در ایران نبوده و به دنبال کمک به این کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن به دنبال تغییر نظام در ایران نبوده بلکه به دنبال کمک به این کشور و همکاری با آن است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین در ادامه گفت که واشنگتن از ایران می‌خواهد که از یمن خارج شود.

,

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که پیشرفت بسیار بزرگی درباره ایران حاصل شده و در تلاش برای مذاکره با این کشور و کار با آن هستیم.

,

ترامپ در حالی مدعی شده که واشنگتن به دنبال تغییر نظام در ایران نیست که «رودی جولیانی» وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در پیامی در توئیتر به تعریف و تمجید از گروهک تروریستی منافقین پرداخت.

,

وی در این پیام توئیتری گروهک منافقین را جایگزین بسیار خوبی برای نظام کنونی ایران خوانده و آنها را آزادی‌خواه توصیف کرد.

,

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا که او نیز از حامیان تروریست‌های منافقین به شمار می‌آید ماه گذشته در مصاحبه‌ای با روزنامه «تلگراف» مدعی شد: «سیاست ترامپ تغییر رژیم ایران نبوده بلکه می‌خواهد توافقی جدید را مورد مذاکره قرار دهد.»

,

دونالد ترامپ در ادامه سخنانش به موضوع ترکیه نیز اشاره کرد و موضوع ترکیه بسیار پیچیده شده است و در تماس با مقامات ترکیه هستیم.

,

وی افزود: ترکیه بیش از 100 جنگنده اف-35 از آمریکا خریداری کرده اما به دلیل خرید سامانه دفاعی از روسیه این جنگنده‌ها را نخواهیم داد.

,

رئیس جمهور آمریکا گفت: به صورت غیر عادلانه با ترکیه رفتار کردیم چون این کشور خواستار خرید سامانه‌های پاتریوت بوده اما دولت اوباما از فروش این سامانه به ترکیه خودداری کرد.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه