اخبار داغ

حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس:

انگلیس مطمئناً از بیانات رهبری جا خورده است/ ایران تحت زعامت ولی فقیه می‌تواند تهدیدات را دفع کند

انگلیس مطمئناً از بیانات رهبری جا خورده است/ ایران تحت زعامت ولی فقیه می‌تواند تهدیدات را دفع کند
حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس گفت: انگلیس از بیانات مقام معظم رهبری خواه ناخواه جا خورده و فهمیده اند که حرکتی که انجام داده اند بی پاسخ نخواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حمزه، نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور گفت: موضع تمامی مسئولین از همان روزهای ابتدایی توقف نفتکش ایران توسط انگلیسی ها در تنگه جبل الطارق کاملا مشخص بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز نسبت به این مسئله اعلام موضع کردند که سخنان ایشان در رسانه های خارج از کشور بازتاب وسیعی داشته است و این مسئله وظیفه همه مسئولین را سنگین تر می کند.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه وقتی سر نخ و سر رشته بسیاری از نقشه ها و خرابکاریها را می گیریم به پیر استعمار انگلستان می رسیم، عنوان کرد: انگلیس از بیانات مقام معظم رهبری خواه ناخواه جا خورده و فهمیده اند که حرکتی که انجام داده اند بی پاسخ نخواهد ماند.

,

حمزه ابراز کرد: قطع به یقین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حقوق اصلی خود در عرصه بین الملل به طور کامل حفاظت و صیانت خواهد کرد و دشمنان بدانند که در صورت هر گونه دست دارزی به منافع بزرگ ملت ایران با پاسخ کشور ما رو به رو خواهند شد.

,

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گام دوم کاهش تعهدات برجامی گفت: در این راستا مبنای عمل جمهوری اسلامی ایران بر اساس منافع ملی کشور است و زمانی که قرار بود برجام تأمین کننده بخشی از منافع ملی کشور ما باشد اما کار کرد خود را از دست داده است؛ سعی می کنیم با اهرم هایی که در دستمان است بتوانیم طرف مقابل را وادار به تمکین کنیم

,

وی افزود بنابراین بتوانیم تا با این رویکرد مصالح و منافع ملی کشورمان مطابق قرار دادی که بین کشورها منعقد شده است به دست آوریم ؛ در مهلت 60 روزه اول اروپاییان گمان می کردند که حرف های ما خیلی جدی نیست؛ اما ما تهدیداتمان را عملی کردیم.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: اگر قرار باشد منافع ما مطابق مواردی که  در قرار داد اصلی برجام آمده است تأمین نشود قطعا ما گام های بعدی را بر خواهیم داشت  و در این راستا ما هیچ نگرانی نداریم چرا که ملت ما یکپارچه تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب می توانند تمامی تهدیدات را دفع و منافع ملی کشور را تأمین کنند.

,

حمزه در پایان در خصوص کانال ویژه مالی اروپا  خاطر نشان کرد: اینستکس نمی تواند با مواردی که رسما اعلام شده است تأمین کننده اهداف جمهوری اسلامی ایران باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه