اخبار داغ

سالک: «اینستکس» بازی با ایران است

سالک: «اینستکس» بازی با ایران است
نائب رئیس فراکسیون نماینمدگان ولایی اینستکس را استراتژی غرب برای بازی با ایران خواند و گفت: اینستکس گام جدیدی برای وقت کشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد سالک با اشاره به تصمیم ایران برای اجرای مرحله دوم کاهش تعهدات برجام گفت: اروپا و آمریکا بدعهد، مکار و حیله گر هستند و منافع خود را بر ملت ایران تحمیل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نماینده مردم اصفهان در مجلس با تأکید بر لزوم اجرای قانون نظارت بر اجرای برجام گفت: دولت باید از ابتدا این قانون را اجرایی می‌کرد. زمانی که جمهوری اسلامی مهلت ۶۰ روزه به اروپا داد و اروپا به تعهدات خود عمل نکرد، باید در مرحله دوم بلافاصله از برجام خارج شده و غنی سازی را افزایش می‌داد، اما جمهوری اسلامی به دلیل پایبندی به معاهدات بین المللی باز هم به اروپا فرصت داد.
,
 
,
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اینستکس را استراتژی غرب برای بازی با ایران خواند و گفت: اروپا تلاش داشت با ارائه تئوری نفت در برابر غذا و دارو ملت ایران را تحقیر کند. جمهوری اسلامی نباید تسلیم اینستکس شود. اینستکس گام جدیدی برای وقت کشی است.
,
 
,
سالک از دولت خواست تسلیم اینستکس نشود و گفت: باید اقدامات شجاعانه، جدی و قاطعانه در مقابل تحریم‌های آمریکا و نقض برجام انجام داد.
,
 
,
عضو فراکسیون روحانیون مجلس از مقامات دولتی خواست ملت ایران را از عدم تصویب FATF و خروج از برجام نترسانند، زیرا در حال حاضر فشار حداکثری با تحریم‌ها به ملت ایران وارد شده است.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برجام نتوانست سایه تحریم‌ها را از سر ملت ایران بردارد به همین دلیل جمهوری اسلامی باید دیپلماسی انقلابی را در پیش بگیرد و غنی سازی اورانیوم با سرعت بالا آغاز شود.
,
 
,
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی برجام را عامل فرصت سوزی خواند و گفت: علیرغم تصویب برجام و اجرای تعهدات ایران در شرایطی قرار داریم که اروپا و آمریکا تلاش دارند فروش نفت ایران را به صفر برسانند، اما مجدداً با اتخاذ دیپلماسی انقلابی، امروز فروش نفت ایران رو به رشد است.
,
 
,
وی با اشاره به اقدام انگلیس در توقیف نفتکش ایرانی گفت: باید اقدام مقابله به مثل در تنگه هرمز با نفتکش‌هایی که به مقصد اروپا در حرکت هستند، انجام شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه