اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان:

بازسازی 6500 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان آغاز شد

بازسازی 6500 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان آغاز شد
رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان گفت: بازسازی 6500 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان لرستان آغاز شد و تعمیر 2800 واحد نیز به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان اظهار داشت: در حال حاضر بالغ‌بر سه هزار واحد آواربرداری شده است، دو هزار واحد پی‌کنی و شش هزار و 500 واحد تعمیری شروع به کار شده و همچنین تعمیر و مرمت دو هزار و 800 واحد نیز به پایان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: بالغ‌بر پنج هزار و 500 تن سیمان رایگان تا به امروز به متقاضیان تحویل‌ داده شده و سه هزار تن آهن‌آلات ارزان‌قیمت در منطقه دپو کرده‌ایم و به قیمت تمام‌شده کارخانه به متقاضیان تحویل داده‌ایم.

,

 

,

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم قیمت تمام‌شده ساختمان به حداقل برسد و به نفع مردم باشد و خودشان مدیریت کنند؛ شعار ما در بازسازی این است که بازسازی را با همت و مشارکت مردم به پایان برسانیم و مردم در این امر دخیل باشند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه حدود هزار و 300 میلیارد تومان پول در مدت‌زمان محدودی هزینه می‌شود بیان کرد: اعتبار خوبی نسبت به سال 96 بازسازی کرمانشاه داریم که تقریباً بیشتر از اعتبار برای بازسازی واحدهای خسارت دیده زلزله کرمانشاه بوده و فرصت خوبی است که بتوانیم استفاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه