اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه شیرینی و حلاوت خاص دارد

خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه شیرینی و حلاوت خاص دارد
فرماندار تنگستان گفت: خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه شیرینی و حلاوت خاص خودش را دارد و باید تلاش کنیم خدمت به این گونه اقشار را به بهترین وجه و در کمترین زمان انجام بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان در مراسم تقدیر از فعالین جامعه هدف بهزیستی که با حضور دادستان شهرستان و مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد اظهار داشت: بهزیستی به عنوان سازمانی اجتماعی حمایتی از جهت دامنه وظایف و خدمات گیرندگان، سازمانی بزرگ است که گستره آن در همه مناطق شهری و روستایی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

عبدالحسن رفیعی پور با بیان اینکه فلسفه وجودی مدیران خدمت به مردم است، گفت: خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه شیرینی و حلاوت خاص خودش را دارد و باید تلاش کنیم خدمت به این گونه اقشار را به بهترین وجه و در کمترین زمان انجام بدهیم.

,

فرماندار تنگستان بهزیستی را مامنی برای افراد آسیب دیده اجتماعی دانست و افزودند: بهزیستی مهمترین نهاد دولتی در جهت ساماندهی اقشار آسیب پذیر جامعه است.

,

ایشان با بیان خدمات گسترده دولت تدبیر و امید در جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی تصریح کردند : علیرغم همه مشکلات و محدودیت ها ، دولت تدبیر و امید اقدام به اجرای طرح احداث مسکن معلولین و افزایش ۳ برابری مستمری مددجویان نموده است.

,

وی خدمت به معلولان را تبلور روحیه انسانی و اسلامی دانست و بیان کرد: خدمت در بهزیستی و کمک به اقشار معلول و کم توان یک توفیق و ارزش الهی است.

,

عبدالحسن رفیعی پور با اشاره این که محدودیت معلولین به مفهوم ناتوانی نیست بلکه فرصتی برای خلاقیت و ارائه طرح‌های ابتکاری است، تصریح کرد: فرماندار تنگستان در مراسم تجلیل از معلولین موفق بهزیستی : معلولین دارای استعداد و توانایی ویژه هستند و اگر زمینه های مناسب برای آنها فراهم شود این توانایی بیش از پیش ظهور و بروز پیدا می کند ، لذا ایجاد فرصت برابر و مناسب برای حضور معلولین در جامعه ضروری و همه مسئولین باید در این زمینه همت نمایند.

,

نماینده عالی دولت در تنگستان با تشکر از تلاش ها و زحمات بهزیستی افزودند : با توجه به بروز آسیب های اجتماعی در جامعه امروز ، کنترل و رصد آسیب های اجتماعی در کنار ارائه خدمات مددکاری می تواند اثرات مطلوبی را به جای بگذارد و وظیفه همه دستگاه های اجتماعی ، فرهنگی و خدماتی است که در کنار بهزیستی برای ارائه خدمات به مددجویان کمک نمایند.

,

در این مراسم حجه الاسلام فقیه دادستان شهرستان، دکتر پولادی ریشهری مدیر کل بهزیستی استان و خانم جمالی رئیس بهزیستی شهرستان مطالبی را عنوان و تعدادی از مددجویان موفق جامعه هدف بهزیستی نیز به بیان مسائل ، مشکلات و نیازهای مددجویان پرداختند.

,

در پایان با حضور فرماندار، داددادستاندوستان، مدیر کل بهزیستی، معاونین فرماندار، شهردار اهرم، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و رئیس بهزیستی شهرستان از مددجویان موفق جامعه هدف بهزیستی شهرستان تقدیر شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه