اخبار داغ

مبلغ کاروان "زیر سایه‌ی خورشید" خبرداد؛

فعالیت موسسه‌ رسانه‌ای "ندای شیعه" در راستای شبهه‌زدایی از مسائل اعتقادی

فعالیت موسسه‌ رسانه‌ای "ندای شیعه" در راستای شبهه‌زدایی از مسائل اعتقادی
مبلغ کاروان "زیر سایه‌ی خورشید" گفت: موسسه‌ی "رسانه‌ای ندای شیعه" با بهره‌گیری از بیانات افراد متخصص در تمامی حوزه‌ها مشغول به فعالیت است که هدف این موسسه تبلیغ مسائل اعتقادی و مذهبی با تکیه بر ایجاد محتوای مناسب در خصوص جامعه فعلی و مسائل روز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی محبوب در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره‌ی عملکرد رسانه‌ای مبلغان آستان قدس رضوی اظهار کرد: تبلیغ و ترویج وظیفه‌ی هر طلبه‌ی انقلابی است که ما در راستای انجام وظیفه خود اقدام به اجرای طرح" ندای شیعه" شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: طرح " ندای شیعه " طرحی جامع و دربرگیرنده تمام مسائل روز دنیا مانند مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، تاریخی و سبک زندگی است که حدود چهار سال پیش با وجود دلایلی و مشکلاتی مانند همکاری دستگاه‌های اجرایی و گستردگی طرح در مسیر تحقق قرار نگرفت.

,

مبلغ کاروان "زیر سایه‌ی خورشید" اذعان کرد: بعد از گذشت چند ماه تعدادی از مبلغین، خادمین افتخاری، افراد خوشفکر و متخصصین در حوزه‌های مختلف گرد هم آمدند و با همکاری سازمان تبلیغات آستان قدس رضوی موفق به اجرای طرح " ندای شیعه" در قالب کوچکتر شدند.

,

وی ادامه داد: کارکنان طرح ندای شیعه در راستای تولید محتوای اعتقادی، پاسخ به شبهات و مسائل روز، تفسیر آیات خاص و کاربردی برای جوانان، ارائه نکات تربیتی، مهارتی، سبک زندگی و خدمات مشاوره‌ای در مسائل مختلف با همکاری متخصصین امور فنی در حال فعالیت است.

,

این مسئول ابراز کرد: موسسه‌ی "رسانه‌ای ندای شیعه" با بهره‌گیری از بیانات افراد متخصص در تمامی حوزه‌ها مشغول به فعالیت است که هدف این موسسه تبلیغ مسائل اعتقادی و مذهبی با تکیه بر ایجاد محتوای مناسب در خصوص جامعه فعلی و مسائل روز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه