اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه:

زائران کرمانشاهی از ۳۰ تیرماه عازم سرزمین وحی می‌شوند

زائران کرمانشاهی از ۳۰ تیرماه عازم سرزمین وحی می‌شوند
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: زائران کرمانشاهی در قالب ۵ پرواز از ۳۰ تیرماه عازم سرزمین وحی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حامد دارابی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: ۱۲ جلسه آموزشی ویژه حجاج اعزامی در ماه‌های اخیر برگزار همچنین تمام اقدامات لازم برای اعزام حجاج به بیت الله الحرام انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, الحرام,

وی از اعزام حجاج در روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه از فرودگاه شهید اشرفی به فرودگاه جده خبر داد و افزود: ۱۱۵۶ زائر از استان‌های کرمانشاه، ایلام و همدان به مکه اعزام خواهند شد.

,

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه بیان کرد: ملزوماتی نظیر ساک همراه و چمدان میان حجاج توزیع و مباحث مربوط به ویزا نیز انجام شده است و در حال حاضر هیچ گونه مانعی بر سر راه اعزام وجود ندارد.

,

این مسئول با اعلام اینکه تاکنون تغییری در برنامه پرواز نداشته‌ایم عنوان کرد: اعزام به حج در قالب پنج پرواز شامل سه پرواز در روز سی ام و دو پرواز در روز سی و یکم انجام می‌شود.

, ام,

دارابی عنوان کرد: در روز ۳۰ تیرماه در ساعت ۳ و ۵ دقیقه بامداد، ۷ و پنج دقیقه صبح و ۱۸ و ۵۰ دقیقه و همچنین در روز سی و یکم در ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه صبح و ۲۱ و ۱۵ دقیقه انجام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه سه کاروان اهل سنت و چهار کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه به مکه مکرمه اعزام خواهند شد گفت: حجاج اعزامی در روزهای دوم و سوم شهریور ماه به ترتیب اعزام از فرودگاه مدینه به کرمانشاه بازخواهند گشت.

,

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با موضوع رونق تولید نمایشگاهی ویژه سوغات حجاج با همکاری نمایشگاه‌های بین الملل کرمانشاه برگزار شد که استقبال حجاج از این نمایشگاه چشمگیر بود.

, الملل,

دارابی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدات داخلی و پیشگیری از خروج ارز بر پا شد گفت: درصدد هستیم سال آینده نیز تمام سوله‌های نمایشگاه به محصولات مورد نیاز حجاج در قالب سوغاتی اختصاص یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه