اخبار داغ

درخواست شاکیان زندانیان فراری زندان دهدشت از مسئولان شهرستان

درخواست شاکیان زندانیان فراری زندان دهدشت از مسئولان شهرستان
یکی از این خانواده ها در گفتگو با پایگاه خبری گفت هدف ما از تجمع در کنار فرمانداری کهگیلویه شفاف سازی فعالیت های مسئولین مربوط در مورد فرار زندانیان و پاسخگویی مناسب به آنها در قبال خانواده مقتولین بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس روز گذشته تعدادی از شاکیان زندانیان فراری شهر دهدشت در جلوی فرمانداری شهرستان کهگیلویه تجمع کردند. این تجمع مسالمت آمیز و در چار چوب قانون با هدف پاسخگویی مسئولین به این خانواده ها صورت گرفته بود که پس از مدت اندکی مسئولین شهرستان با این خانواده ها دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
یکی از این خانواده ها در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: هدف ما از تجمع در کنار فرمانداری کهگیلویه شفاف سازی فعالیت های مسئولین مربوط در مورد فرار زندانیان و پاسخگویی مناسب به آنها در قبال خانواده مقتولین بوده است.
,
 
,
وی افزود: هیچ کدام از ما قصد اخلال در نظم عمومی شهرستان را نداشته و نداریم و طبق قانون و مقررات کشور خواهان دستگیری قاتلین فراری فرزندان خود هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به برخی از تلاش های مجموعه قضایی شهرستان گفت: مطمئناً  مسئولین خود پیگیر این مسئله هستند، چرا که چندین مورد با ما تماس گرفته و جهت همکاری بیشتر و کمک به   تکمیل این پرونده باما مکالماتی داشته‌اند اما ما فقط درخواست پیگیری سریع و قاطع آنها را خواستاریم.
,
 
,
گفتنی است که ماه گذشته سه نفر از زندانیان زندان دهدشت اقدام به فرار از این زندان کرده که جرم دو نفر از آنان قتل  بوده و تا کنون هیچگونه خبری مبنی بر دستگیری آنها منتشر نشده و مسئولین امنیتی شهرستان نیز به صورت جدی پیگیر این پرونده هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه