اخبار داغ

رکورد مهیج ترین شورای اسلامی کشور دست بیجار افتاد/ بازگشت توکلی فعلا منتفی است

رکورد مهیج ترین شورای اسلامی کشور دست بیجار افتاد/ بازگشت توکلی فعلا منتفی است
عصر روز گذشته جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر بیجار با محوریت بررسی نامه ابطال مصوبه استعفای مازیار توکلی در ساختمان شورا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مازیار توکلی روشندل و متولد سال 67 فارغ التحصیل کارشناسی علوم تربیتی از دانشگاه پیام نور مرکز بیجار است که در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بیجار توانست با 3807 رای بیشترین و اولین رای را به خود اختصاص دهد و بعنوان پدیده انتخابات وارد شورای اسلامی شهر بیجار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

توکلی در مصاحبه تاریخ 2 خرداد سال 96  خود با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: چون رای بالائی دارم احساس مسئولیت سنگینی میکنم و برای خدمتگذاری به همشهریانم که به من اعتماد کرده اند تمام توان و تلاش خودم را به کار می گیرم.

, کُردتودی،,

 

,

 این روشندل بیجاری هر چند برنامه های بسیاری برای پیشرفت شهرستان داشت و همدلی و همفکری را عامل پیشرفت کار شورای اسلامی شهر بیجار می دانست اما بیشتر از 15 ماه از شروع فعالیت شورای های اسلامی طاقت نیاورد و مجبور به استعفا شد.

,

 

,

به گفته حمید رضا همایی رئیس شورای اسلامی شهر بیجار مازیار توکلی در تاریخ 5 آبان ماه سال گذشته متن استعفای خود را تقدیم شورا کرده بود و در تاریخ 14 آبان با حضور کلیه اعضای شورای شهر با استعفای وی موافقت شد.

,

 

,

وی گفت: فرماندار بیجار نیز در تاریخ  اول آذر ضمن تائید و موافقت با مصوبه شورای اسلامی شهر بیجار در خصوص استعفای مازیار توکلی ، طی نامه ای به ریاست شورای اسلامی شهر بیجار خواستار دعوت علی البدل اول به جلسات شورای شهر شد.

,

 

,

شامگاه 5 اذر سال گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بیجار و خبرنگاران امیر عباس طهماسبی علی البدل اول انتخابات شورای اسلامی شهر بیجار بعنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر بیجار معرفی و مراسم تحلیف برگزار شد.

,

 

,

اما داستان استعفای پدیده انتخابات بیجار گروس به همین جا ختم نشد و با توجه به گذشت هفت ماه از استعفای مازیار توکلی از شورای اسلامی شهر بیجار این روزها خبر بازگشت این روشندل بیجاری به شورای اسلامی بعنوان خبر داغ فضای مجازی شهرستان بیجار تبدیل شده است و با این اوصاف رکود مهیج ترین شورای کشور قرار است به دست بیجار بیفتد .

,

 

,

عصر روز گذشته جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر بیجار با حضور اعضاء و با محوریت بررسی نامه ابطال مصوبه استعفای مازیار توکلی در ساختمان شورا برگزار شد.

,

 

,

رییس شورای اسلامی شهر بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: عصر روز گذشته نامه شورای حل اختلاف کشور، مبنی بر ابطال مصوبه شماره ۳۰ مورخ آبان ۹۷، در صحن شورا قرائت و مورد بررسی قرار گرفت.

,

 

,

وی در خصوص نامه مذکور، به بررسی کلیه مفاد نامه شورای حل اختلاف کشور اشاره کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بیجار، در حال بررسی رای صادره هستند و از طریق مراجع قانونی از حق خود و مصوبه شورا دفاع خواهند کرد.

,

 

,

همایی افزود: بعضی از مواردی که در حکم شورای حل اختلاف قید شده است، دارای ابهاماتی است که حتما باید رفع ابهام شود و مسلما این کار نیازمند زمان است.

,

 

,

وی تصریح کرد: اعضای شورا به حکم صادره ایراد گرفته اند و طبق نظر اعضاء باید در مراجع فرادست پیگیری شود.

,

 

,

لازم به ذکر است که کلیه اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص دفاع از جایگاه و حیثیت شورای شهر بیجار، هم نظر بوده و بر این کار اصرار دارند و اقدام از طریق مراجع قانونی را حق خود میدانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه