اخبار داغ

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد
علیرضا دبیر با کسب اکثریت آرا برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی جانشین رسول خادم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این جلسه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها و و مستجاب الدعوه رئیس امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی نیز در این انتخابات حضور داشتند.
,
 
,
برای ریاست فدراسیون کشتی، 7 کاندیدا به نام‌های علیرضا دبیر، حمید بنی‌تمیم، عبدالمهدی نصیرزاده، سیداصغر آزوره، جاسم امیری، علی‌اکبر جیره سرایی و حمیدرضا صالحی احراز صلاحیت شده بودند که حمیدرضا صالحی در مجمع غایب بود و با عدم حضور در مجمع انتخاباتی نامش از بین کاندیداهای رأی‌گیری خارج شد. 
,
 
,
علی‌اکبر جیره‌سرایی یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی نخستین کاندیدای انصرافی مجمع بود به نفع علیرضا دبیر اعلام انصراف کرد. جاسم امیری نیز در ادامه انصراف داد.
,
 
,
در نهایت انتخابات کشتی با 4 کاندیدا به نام‌های علیرضا دبیر، حمید بنی‌تمیم، عبدالمهدی نصیرزاده و  سیداصغر آزوره برگزار شد.
,
 
,
اعضای حاضر در مجمع 43 نفر هستند که اسبقیان عنوان کرد رئیس با 22 رأی انتخاب خواهد شد.
,
 
,
محسن کاوه مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و نماینده باشگاه ها و والی‌زاده رئیس هیات کشتی لرستان به عنوان ناظر بر انتخابات معرفی شدند.
,
 
,
پس از رای گیری، علیرضا دبیر 18 رای، عبدالمهدی نصیرزاده 12 رای، حمید بنی تمیم 11 رای و سیداصغر آزوره 2 رای آوردند و بدین ترتیب هیچ کاندیدایی حائز رای اکثریت نشد و انتخابات به دور دوم رفت.
,
 
,
بدین ترتیب در دور دوم دبیر و نصیرزاده با هم رقابت می کنند. 
,
 
,
در نهایت در دور دوم انتخابات پس از رای گیری، علیرضا دبیر با کسب 31 رای برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی جانشین رسول خادم شد. نصیرزاده نیز 12 رای کسب کرد.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه