اخبار داغ

کمک مالی دولت آمریکا به شورشیان ونزوئلایی

کمک مالی دولت آمریکا به شورشیان ونزوئلایی
براساس سند درز یافته از دولت آمریکا این کشور قصد دارد کمک مالی قابل توجهی را به شورشیان ونزوئلایی اختصاص بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمک مالی دولت آمریکا به شورشیان ونزوئلاییبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های مداخله جویانه خود در ونزوئلا، برنامه‌ای را برای کمک مالی ۴۰ میلیون دلاری به شورشیان این کشور طراحی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به گزارش رویترز، براساس یک سند داخلی دولت آمریکا که به دست این خبرگزاری رسید، دولت آمریکا قصد دارد کمکی ۴۰ میلیون دلاری را به شورشیان تحت حمایت خود اعطا کند.
,
 
,
براساس این سند که در روز ۱۱ جولای (۲۰ تیر) تهیه شده، دولت آمریکا این بودجه را با عنوان کمک‌های بشردوستانه برای شورشیان تحت حمایت خود با آن چه که در راستای منافع ملی آمریکا و بحران رو به رشد ونزوئلا نامیده شده، در نظر گرفته است.
,
 
,
دولت خودخوانده «خوان گوآیدو» سرکرده شورشیان ونزوئلایی و وزارت اطلاعات این کشور به درخواست اظهارنظر در این مورد پاسخی نداده اند.
,
 
,
گوآیدو در ماه ژانویه سال جاری با اعلام ریاست جمهوری خود و غیرقانونی دانستن دولت «نیکلاس مادورو» بحران سیاسی در این کشور را تشدید کرد.
,
 
,
حمایت دولت آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی از گوآیدو سبب شد تا این بحران به سرعت افزایش یافته و منجر به درگیری‌های متعدد در این کشور آمریکای لاتین شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه