اخبار داغ

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد؛

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجة‌الاسلام محمّد عبادی‌زاده را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجة‌الاسلام محمّد عبادی‌زاده را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّد عبادی‌زاده دامت ‌افاضاته
,
 
,
با عنایت به پایان دوره‌ی مسئولیت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای نعیم آبادی در جایگاه امامت جمعه‌ی بندرعباس، با تقدیر و تشکر وافر از زحمات و خدمات طولانی مدت معزّی‌الیه، جنابعالی را به نمایندگی خود در استان هرمزگان و امامت جمعه‌ی بندرعباس منصوب میکنم.
,
 
,
منطقه‌ی بسیار مهم هرمزگان و مردم مؤمن و انقلابی و کارآزموده در آن استان، شایسته‌ی اهتمامی ویژه از جهت نشر و تعمیق معارف انقلابی و اسلامی می‌باشند. جنابعالی با توجه به سوابق خدمت در آن منطقه بی‌شک با برجستگی‌های جوانان فداکار و مردمان وفادار آشنا می‌باشید. امروز بزرگداشت این برجستگی‌ها و تقویت و تثبیت آنها از جمله‌ی وظائف اصلی علمای دین و بویژه امامان جمعه و فرزانگان حوزه و دانشگاه است. تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و روی گشاده و دست مهربان با عموم طبقات، توصیه‌ی مؤکد اینجانب است.
,
 
,
توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.
,
 
,
سیّد علی خامنه‌ای
,
۲۶ تیرماه ۱۳۹۸
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه