اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

20 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان کشف شد/ 6 نفر توزیع کننده مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند

20 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان کشف شد/ 6 نفر توزیع کننده مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان و دستگیری 6 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در ابهر خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف سوخت قاچاق در زنجان اظهار کرد: یک کامیون تانکردار حامل 20 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی توقیف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان- قزوین به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

,

وی بیان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن 20 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف خودرو خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

,

وی در ادامه از کشف آلات و ادوات مصرف مواد مخدر در ابهر افزود: تعدادی آلات و ادوات مصرف و فروش مواد مخدر همچنین قمه و چاقو کشف و در این راستا نیز 6 نفر دستگیر شدند.

,

سردار جهانبخش بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از فعالیت 6 نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

,

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند این متهمان مقدار قابل توجهی از آلات و ادوات مصرف و فروش مواد مخدر، قمه و چاقو را جاسازی کرده اند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهمان آغاز و تیم ویژه ای از پلیس مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه متهمان اعزام شدند خاطر نشان کرد: مأموران موفق شدند در بررسی از مخفیگاه این متهمان آلات و ادوات مصرف و فروش مواد مخدر، قمه و چاقو را کشف کنند.

,

وی تصریح کرد: این متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه