اخبار داغ

لاریجانی مطرح کرد:

بانک‎ها کسری سهم تسهیلاتِ 40 درصدیِ تولیدکنندگان را جبران کنند/ بنگاه‎های توانمند در "جهش تولید" حمایت می‎شوند

بانک‎ها کسری سهم تسهیلاتِ 40 درصدیِ تولیدکنندگان را جبران کنند/ بنگاه‎های توانمند در "جهش تولید" حمایت می‎شوند
رئیس قوه مقننه درباره سهم تسهیلات قانونی حمایت از تولید گفت: علی رغم تعیین سهم 40 درصدی، متاسفانه سال 97 تخصیص اعتبار حمایت از تولید 27 درصد بود در نتیجه بانک‎ها باید تدابیری برای این چالش داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، علی لاریجانی امروز 26 تیرماه در حاشیه بازدید از گروه صنعتی زر واقع در ساوجبلاغ، در جمع اصحاب رسانه به سهم تسهیلات قانونی حمایت از تولید اشاره کرد و گفت: علی رغم تعیین سهم 40 درصدی، متاسفانه سال 97 تخصیص اعتبار برای این مهم 27 درصد بود در نتیجه بانک ها باید تدابیری برای این چالش داشته باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
رئیس قوه مقننه با اشاره به لزوم اختصاص سهم تسهیلات به واحدهای تولیدی به واسطه شرایط کنونی صنایع، افزود: کمیته ای در کمیسیون رونق تولید تشکیل خواهد شد تا جلساتی برای رفع مشکلات در بخش کشاورزی، صنعت، معدن و صادرات برگزار و پیشنهادات مرکز پژوهش‌‎ها و اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار گیرد. 
,
 
,
لاریجانی مکانیزم مذکور را در راستای چاره اندیشی برای رونق تولید موثر دانست و اظهار داشت: مجلس با جدیت تمام شعار سال  را در دستور کار قرار داده و کمیسیون ها را برای برگزاری جلسات با دستگاه های اجرایی و مراکز پژوهشی مامور کرده است.
,
 
,
وی اولویت کشور را حمایت از بنگاه ‌های توانمند در راستای جهش در تولید عنوان و تصریح کرد:  اگر چه برخی از مشکلات از نظر قانونی با منطق همراه است اما با توجه به شرایط کنونی کشور، باید تصمیم گیری نیز خاص بوده و شرایط نیازمند تغییر خواهد بود. 
,
 
,
لاریجانی با تاکید بر اینکه مرکز پژوهش های مجلس چالش های وزارتخانه ها را در راستای رونق تولید در قالب ارائه راهکار مشخص کرده است، گفت: در اتاق بازرگانی نیز همین بررسی مشکلات و ارائه راهکار را برای واحدهای تولیدی زیر مجموعه آن عملیاتی شد. 
,
 
,
وی در خاتمه با  اشاره به این مسئله که دستگاه ها با بررسی مسائل حوزه کاری خود، مشکلاتی که نیاز به قانون یا مصوبه سران قوا داشته باشند مطرح می کنند، افزود: البرز و گروه صنعتی زر از ظرفیت بالایی در کشور برخوردار بوده و این گروه عامل اشتغال و رونق تولید در کشور است. 
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه