اخبار داغ

مسئول دفتر بسیج دانشجویی گنبدکاووس خبر داد؛

اعزام ۱۰۵ دانشجوی گنبدی به اردوهای جهادی

اعزام ۱۰۵ دانشجوی گنبدی به اردوهای جهادی
مسئول بسیج دانشجویی گنبدکاووس گفت: از ابتدای سال تا کنون 3 گروه جهادی بسیج دانشجویی از دانشگاههای گنبدکاووس به مناطق محروم اعزام شده اند و تا پایان تابستان امسال در مجموع 105 نفر در قالب 7 گروه اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، محسن صبوری در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت: در مرحله نخست و دوم اعزام که از هفتم و 30 تیرماه آغاز شده است دو گروه از برادران به روستاهای پشمک و زابل آباد و یک گروه خواهر به روستای تکه لر از توابع دهستان آق آباد شهرستان گنبدکاووس اعزام شده اند که همگی از دانشگاه دولتی گنبد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

وی اضاقه کرد: 4 گروه دیگر نیز شامل 3 گروه خواهران و یک گروه برادران در دو تاریخ 27 مرداد و 15 شهریور ماه به مدت 10 روز به روستاهای سرپل، حاجی آباد، زابل آیاد و شهرک شهید بهشتی اعزام می شوند.

,

صبوری اذعان کرد: عمده فعالیت گروههای جهادی بسته به نوع گروه تعریف می شود و تمرکز گروههای جهادی خواهران بر برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری کلاس های مختلف هنری و آموزشی، برگزاری یادواره های شهدا، اجرای طرح های مطالبه گری متناسب با مشکلات و مسائل روستا و همچنین مشاوره های مذهبی و روانشناسی است.

,

مسئول دفتر بسیج دانشجویی گنبدکاووس ادامه داد: گروههای جهادی برادران نیز عمدتا بر فعالیت های عمرانی در راستای محرومیت زدایی تمرکز دارند و در کنار آن مطالبات مردمی را نیز بررسی و در صورت امکان پیگیری می کنند.

,

وی یادآور شد: تاکنون تکمیل بخشی از پروژه عمرانی مسجد در روستای پشمک، همچنین ساخت و تکمیل سرویس بهداشتی منزل یکی از بانوان بی سرپرست در روستای زابل آباد انجام شده است و در گروه عمرانی بعدی نیز کمک به ساخت منازل آسیب دیده از سیل امسال در دستو کار گروههای جهادی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه