اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان پایگاه شهید صبور اردبیل:

مهمترین رکن بسیج پایگاههای مقاومت است/ جوانان مومن و انقلابی می توانند در همه جوانب جوابگوی نیاز‌های کشور باشند

مهمترین رکن بسیج پایگاههای مقاومت است/ جوانان مومن و انقلابی می توانند در همه جوانب جوابگوی نیاز‌های کشور باشند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:پایگاه‌ها به عنوان مهمترین رکن بسیج ، مرکز جوشش جوانان انقلابی و مومن است که در همه جنبه‌ها می توانند جوابگوی نیاز‌های کشور باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با بسیجیان پایگاه نخبه مقاومت بسیج شهید اصغر صبور مسجد قدس اردبیل ضمن تقدیر و قدردانی از یکایک بسیجیان پایگاه اظهار داشت: زیارت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برای اینجانب یک فرصت مغتنم و یک دستاورد معنوی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: ایران زمانی در اداره مستشاری آمریکایی‌ها بود و ملت ما هیچ حقی برای تولیت کشور خود نداشتند؛ امام خمینی (ره) با تکیه بر نیروی الهی و معنوی و نیز تکیه بر ملت ایران نظام سلطه پهلوی را ساقط کردند، نظامی که اجازه داده بود بیش از ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران  باشند و در امورات کشوری ما دخالت کنند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی (ره) مردم را مسلحانه به مقابله با نظام سلطه نفرستادند؛ ایشان با عملیات مسلحانه موافقت نداشتند و این یعنی تولید یک قدرت جدید، قدرتی که اراده خداوند نقش مهمی در آن داشت.

,

وی انقلاب را یک حرکت و موهبت الهی دانست و ادامه داد: تمام مبارزات و مجاهدت هایی که در راه انقلاب انجام شده به عظمت و وزانت نظام جمهوری اسلامی نمی رسد چرا که عظمت و شان نظام مقدس جمهوری اسلامی خیلی بالاتر از تمامی مبارزات و مجاهدت ها می‌باشد.

,

وی عنوان کرد: بسیج یکی از دستاورد‌های جمهوری اسلامی است و به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران تنیده شده است، لذا مهمترین رکن بسیج پایگاه مقاومت محلی برادران و خواهران است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:پایگاه‌ها مرکز جوشش جوانان انقلابی و مومن است و در همه جنبه‌ها می توانند جوابگوی نیاز‌های کشور باشند.

,

سلیمانی افزود: ما دوست داریم بیشتر پایگاه‌ها در تراز پایگاه شهید اصغر صبور اردبیل باشند، در آینده نیز برای اعتلای بسیج در پایگاه‌ها برنامه‌های متعدد و متنوعی را تعریف کرده ایم که ان شاءالله بسیجیان عزیز در اجرایی کردن این برنامه‌ها ما را به نحو احسن یاری نمایند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: طرح اسوه یکی از طرح‌های جامع بسیج است که پایگاه‌های نخبه را از طریق رسانه‌های مختلف به عنوان یک الگوی مناسب درجامعه معرفی خواهد نمود.

,

حسین میراضی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اصغر صبور نیز در این دیدار اظهار داشت: بسیجیان این پایگاه آمادگی لازم را در خصوص برگزاری اردو‌های جهادی داشته و می‌توانند در تمامی حوزه ها بخصوص حوزه‌های فرهنگی در خدمت مردم اردبیل باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه