اخبار داغ

رئیس قوه مقننه در مراسم تجلیل از صنعتگران در البرز:

مشکلات کشور ثمره عدم بلوغ اقتصاد داخلی است/ ترامپ نمی‎تواند صادرات نفت ایران را صفر کند/ دولت تولید کننده خوبی نیست و باید از ظرفیت کارآفرینان بهره برد

مشکلات کشور ثمره عدم بلوغ اقتصاد داخلی است/ ترامپ نمی‎تواند صادرات نفت ایران را صفر کند/ دولت تولید کننده خوبی نیست و باید از ظرفیت کارآفرینان بهره برد
علی لاریجانی گفت: موفقیت های 40 ساله ایران رئیس جمهور رذل آمریکا را سر جای خود نشاند، البته بعضا دعواهای سیاسی در کشور افکار را مشوش می‌ کند در حالی که در موضوع منافع کشور نباید دعواهای حیدری نعمتی راه انداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، علی لاریجانی در مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه البرز ویژگی های تبدیل شدن به قطب تولید کشور را دارد، گفت: روحیه مبارزه با مشکلات و اتکا بر توان داخلی توسط تولید کنندگان بسیار با ارزش بوده و معضلات امروز نشات گرفته از چالش های اقتصادی مزمن و تحریم ها است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
رئیس قوه مقننه به رفتار بیمارگونه ترامپ حتی در برخورد با خانم های رنگین پوست کنگره آمریکا اشاره کرد و گفت:  مواضع این رئیس جمهور نه تنها در داخل آمریکا بلکه در اروپا، چین، روسیه، امریکای لاتین و ... نیز زمینه ساز بروز مشکلات شده است.  
 
لاریجانی به تحریک آمریکا توسط برخی از کشورهای خاورمیانه با پول، برای مزاحمت علیه ایران اشاره و تصریح کرد: مشکلات کشور درونی بوده و اقتصاد کشور باید زاینده باشد، متاسفانه از ظرفیت فارغ التحصیلان و نیروی انسانی داخلی استفاده نکرده ایم و تمایل کارخانجات به واردات مشکلات را مضاعف خواهد کرد.  
 
وی با اشاره به اینکه به مراودات بین المللی اعتقاد دارم، گفت: اختلال های داخل کشور در سال گذشته به واسطه عدم بلوغ اقتصادی بود و امروز با توجه به اینکه دولت تولید کننده خوبی نمی تواند باشد باید از ظرفیت کارآفرینان برای جبران ضعف های موجود در اقتصاد استفاده کند.
 
لاریجانی مقاومت را تنها چاره ایران در شرایط کنونی دانست و افزود: بن بستی برای حل مشکلات وجود ندارد و دیپلماسی رفع مشکلات را در نظر دارد اما ناچار به تحمل برخی فشارها نیز خواهد بود.  
,
,
,
,
,
,
,

رئیس قوه مقننه به نجابت یکساله ایران و مقاومت برای نشان دادن شکست دشمن در برنامه های خود علیه ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به استفاده ایران از ظرفیت های متعدد توسط ایران باید قاطعانه گفت ترامپ نمی تواند صادرات نفت ایران را صفر کند.
 
وی با اشاره به اشاعه تفکر مقابله با آمریکا در بین سایر کشورها، افزود:  موفقیت های 40 ساله ایران رئیس جمهور رذل آمریکا را سر جای خود نشاند، البته بعضا دعواهای سیاسی در کشور افکار را مشوش می‌ کند در حالی که در موضوع منافع کشور نباید دعواهای حیدری نعمتی راه انداخت.  
 
لاریجانی ضمن دفاع از تک نرخی شدن ارز و اشاره به اینکه دو نرخی شدن ارز زمینه ای برای سواستفاده عده ای از وضعیت کنونی خواهد شد، اظهار داشت: پرداخت یارانه باید موجب خلل در وضعیت جامعه نباشد زیرا به اعتقاد من سوبسید فسادزا بوده و واردات را بیشتر خواهد کرد.  
 
رئیس قوه مقننه در خاتمه با اشاره به اینکه سران کشور به این نتیجه رسیده اند که ارز باید کنترل شود، خاطر نشان داشت: اعطای فرصت برای پرداخت معوقات مالیاتی تولیدکنندگان نیز مورد بررسی قرار گرفته و بنا داریم به واسطه حمایت از تولیدکننده این مهم را عملیاتی کنیم.  
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه