اخبار داغ

نماینده مردم رشت در مجلس:

یک جراحی بزرگ در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شد/ ضعف مدیریت اقتصادی را در آموزش و پرورش شاهدیم

یک جراحی بزرگ در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شد/ ضعف مدیریت اقتصادی را در آموزش و پرورش شاهدیم
نماینده مردم رشت در مجلس، گقت: بیش از یک سال در بحث پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با یک تیم ۲۰ نفره کار کرده ام و یک جراحی بزرگی در این بحث انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به روندشفاف سازی در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: بیش از یک سال در بحث پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با یک تیم ۲۰ نفره کار کرده ام و یک جراحی بزرگی در این بحث انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه شاهد محاکمه های متخلفین در دادگاه های مربوطه هستییم، تصریح کرد: محاکمه افراد متخلف بانک سرمایه و برخی شرکت ها در حال انجام است، تعدادی زندان رفتند و تعدادی هم فرار کردند و به خارج کشور رفتند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: ضعف مدیریت اقتصادی را در آموزش و پرورش شاهدیم که موضوعاتی مثل پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان را پیش می آورد.

,

کوچکی نژاد تصریح کرد: قوه قضاییه باید محکم د این بحث ورود کند و با افرادی که در مباحث انحراف مالی نقش دارند به شدت برخورد کند.

,

وی با تأکید بر اینکه تحقیقات مورد نظر در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان را به دادگاه داده ایم، اظهار کرد: دادگاه هم با تعیین تیم قوی دنبال ریشه یابی و محاکمه متخلفین است تا مشکلاتی از این قبیل دیگر پیس نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه