اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال در بروجرد تشکیل شود

کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال در بروجرد تشکیل شود
فرماندار بروجرد گفت: کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال در بروجرد تشکیل و موانع و مشکلات از سر راه کارفرما و نیرو برداشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: کلیت طرح برای ایجاد اشتغال و کسب مهارت فارغ‌التحصیلان بسیار خوب است اما به دلیل مشکلات و مسائلی، کارفرمایان چندان تمایلی به این برنامه ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: ارائه مهارت لازم به این افراد سبب می‌شود تا کارفرمایان بهتر بتوانند نیروی موردنیاز خود را جذب کنند و کار واحدهای تولیدی با دقت و سرعت بهتری پیش می‌رود.

,

 

,

فرماندار بروجرد با اشاره به تشکیل یک کارگروه در بروجرد تصریح کرد: ضروری است تا این کارگروه تشکیل شود و موانع و مشکلات از سر راه کارفرما و نیرو برداشته شود.

,

 

,

وی بیان کرد: فارغ‌التحصیلان بعد از اتمام دروس در دانشگاه‌ها، با حضور در این طرح‌ها مهارت لازم را کسب می‌کنند و به‌عنوان کارورز می‌توانند در واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی جذب شوند.

,

 

,

رحیمی خاطرنشان کرد: ضروری است مدیران کل پیشنهادها و ضعف‌های طرح را به مسئولان بالا اطلاع دهند تا بتوانند این موارد را اصلاح کنند؛ در شهرستان بروجرد ظرف یک هفته آینده کارگروهی تشکیل شود و اداراتی مانند جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و اداره صنعت در این کارگروه عضو شوند و واحدهای تولیدی را برای جذب نیرو از میان کارورزان تشویق کنند.

,

 

,

عبدالعلی گیوه کی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال تاکنون 400 نفر متقاضی در طرح کارورزی ثبت‌نام کرده‌اند و سال گذشته نیز 1100 نفر در این طرح ثبت‌نام کردند که درمجموع 80 نفر از این تعداد نیرو جذب بازار کار شدند.

,

 

,

وی افزود: 76 واحد متقاضی کارورزان ثبت‌نام‌شده بودند که این تعداد واحد تولیدی 80 نیرو را جذب کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه