اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/رویای مادر ماندن

تصاویر/رویای مادر ماندن
اشرف ۴۰ ساله یکی از مبتلایان بیماری انسفالیت مغزی است که ۱۵ سال است بی‌رمق بر تختی روزگار خود را سپری می کند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انسفالیت به معنی التهاب حاد بافت مغزی است. شایع‌ترین آن نوعی است که ویروس خود را از طریق خون به مغز می‌رساند و در عملکرد آن اختلال ایجاد می‌کند. در بیماریهای سیفلیس، هاری و مالاریا نیز احتمال بروز آنسفالیت وجود دارد. آنسفالیت چون از بیماری‌های ثانویه ویروسی می‌باشد می‌تواند سطح‌های مختلفی داشته باشد و از عدم تعادل در راه رفتن تا کما و مرگ را در پی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مادر و پدر پیر و از کار افتاده اشرف، او را همچون نوزاد به آغوش می کشند. بعد از دچار شدن او به این بیماری حاد در سن ۲۵ سالگی شوهرش از یاری رساندن به او دریغ کرد و حتی پسر را از مادر دور نگه داشت. مادر و پدر ۸۰ ساله او بار دیگر از او حمایت کردند ‌و دست ناتوان اشرف را در دستان خود قرار دادند.

,

اشرف دوستی دیرینه با تخت و سقف اتاق ۳ در ۴ خود دارد و هنوز با دیدن پسر کوچکش لبخندی برلبانش نمایان می شود که خبر از امید به زندگی دارد. مبارزه می‌کند تا نقش مادریش را بازیابد و آن را

,

همیشگی کند.

,

ناتوانی در حرف زدن و راه رفتن دختر، داغی شده برسینه مادری که چروک های روی پیشانیش جلوه آن است.خانواده مطیعی خواهان کمک هستند و دست یاری به سوی ما دراز کرده‌اند.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه