اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی کرمانشاه:

صنایع دستی تبلور رونق تولید در کشور است/ضرورت برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه

صنایع دستی تبلور رونق تولید در کشور است/ضرورت برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه صنایع دستی را تبلور رونق تولید در کشور دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،امید قادری عصر امروز چهارشنبه در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنایع دستی تبلور رونق تولید در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: در کشور حدود ۲۵۰ رشته صنایع دستی داریم که از این تعداد ۶۰ رشته در استان کرمانشاه شناخته شده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیان داشت: باید بتوانیم در راستای معرفی هرچه بیشتر، رونق تولید و حمایت از صنعتگران چنین نمایشگاه‌هایی را در استان بیشتر راه اندازی کنیم.

,

, ,

این مسئول با اشاره به دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۲۰ غرفه فعالیت می‌کنند که ۵۵ غرفه آن مربوط به هنرمندان استان کرمانشاه و ۶۵ غرفه نیز از سایر استان‌ها هستند.

قادری ضمن دعوت از بازدید مردم از این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ است که در روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب خواهد بود.

,
,
,

 

,

ضرورت برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه

, ضرورت برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه,

مهرداد سالاری عصر امروز در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه صنایع دستی در استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان کرمانشاه به جهت توسعه، قالب برنامه ها به سمت گردشگری و فعالیت‌های وابسته به گردشگری سوق داده شده است.

,

وی افزود: هنرمندان در رشته صنایع دستی باید بتوانند نظر مخاطبین مختلف را به صنایع که حذف کنند و از سلایق مختلف در این راستا استفاده کنند.

,

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: حضور هنرمندان سایر استانها در این نمایشگاه باید هم برای مردم استان جهت معرفی استان قابلیت داشته باشد و هم صنعتگران ما بتوانند ابتکارات، نوآوری ها و سلایق این هنرمندان را در توسعه صنایع دستی استان به کار بگیرند.

,

این مسئول بر لزوم دایر کردن نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه تاکید کرد و گفت: ما هم در این راستا اهتمام خود را به کار خواهیم گرفت تا شاهد رشد و شکوفایی این هنرمندان باشیم.

,

سالاری افزود: مدیریت ارشد استان کرمانشاه نیز امسال برنامه های متنوع کوتاه مدت و بلند مدتی جهت توسعه صنعت گردشگری در نظر گرفته است تا صنایع دستی بتواند در جهت اشتغال و افزایش درآمد مردم نقش بسزایی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه