اخبار داغ

معارفه نماینده ولی فقیه در هرمزگان با حضور مسئول دفتر رهبر انقلاب

معارفه نماینده ولی فقیه در هرمزگان با حضور مسئول دفتر رهبر انقلاب
مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در روز جمعه در ابتدای نمازجمعه با حضور آیت‌الله گلپایگانی، مسئول دفتر رهبر انقلاب و حجت الاسلام علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه کل کشور برگزار می شود، عنوان کرد: از تلاش‌های آیت‌الله نعیم‌آبادی در آن روز تکریم خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هرمزغلامعلی ارجمند، مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با  اشاره به انتخاب حجت الاسلام محمد عبادی زاده توسط رهبر انقلاب  همزمان با روز ولادت امام رضا(ع) گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، شاهد یک شور و شعف وصف‌ناپذیری در استان بدنبال اعتماد رهبر معظم انقلاب به یک چهره خدوم و انقلابی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه   مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در روز جمعه در ابتدای نمازجمعه با حضور آیت‌الله گلپایگانی، مسئول دفتر رهبر انقلاب و حجت الاسلام علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه کل کشور برگزار می شود، عنوان کرد: از تلاش‌های آیت‌الله نعیم‌آبادی در آن روز تکریم خواهد شد.

,

ارجمند تصریح کرد: از صبح فردا پنج شنبه آیت الله گلپایگانی و حجت‌الاسلام علی اکبری میهمان هرمزگان خواهند بود و شورای اداری از ساعت ۱۰ صبح در تالار شهید آوینی برگزار می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد:  مراسم حضور در گلزار شهدا و برپایی استقبال مردمی از ساعت ۱۱ صبح از میدان انقلاب و برپایی یک راهپیمایی تدارک دیده شده و مراسم معارفه ساعت ۱۱.۳۰ در مسجد جامع آغاز و شاهد قرائت حکم توسط مسئول دفتر رهبر انقلاب باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه