اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خبرداد

فعالیت 60 هزار واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی در کشور / رابطه آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی اردبیل مثال زدنی است

فعالیت 60 هزار واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی در کشور / رابطه آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی اردبیل مثال زدنی است
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در اردبیل از فعالیت 60 هزار واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی در کشور خبرداد و گفت: ارتباط تنگاتنگ آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی نوید انتقال درست فرهنگ انقلاب به آینده سازان کشور را می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ پاسدار صابر ماهانی عصر امروز در دیدار با مسئولین بسیج دانش‌آموزی  استان اردبیل با بیان اینکه  آموزش و پرورش مناسب‌ترین بستر برای انتقال تفکر بسیج به آینده‌سازان کشور است، گفت: باید از این ظرفیت به شکل مناسب استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی در حال انتقال به سراسر دنیا است که در این زمینه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مستعد تقویت و شکوفایی است و از این رو حائز اهمیت است.

,

ماهانی با بیان اینکه 60 هزار واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی در سطح کشور فعالیت می کنند از اجرای موفق شهید بهنام محمدی در بیش از سه هزار مدرسه کشور خبرداد و گفت: در مجموع بیش از 17 هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

,

وی ارتباط تنگاتنگ آموزش و پرورش با بسیج دانش‌آموزی و سپاه استان اردبیل را نقطه عطف و مسیر روشن برای مدارس کشور عنوان کرد و گفت: بدون شک می‌توان با تعامل و همفکری در توسعه و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف مؤثر واقع شد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه