اخبار داغ

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین:

خیلی از تحریم ها بر علیه ایران بخاطر توصیه سازمان منافقین است/تاریخ مصرف مریم رجوی در حال تمام شدن است

خیلی از تحریم ها بر علیه ایران بخاطر توصیه سازمان منافقین است/تاریخ مصرف مریم رجوی در حال تمام شدن است
عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه یکی از کارهای سازمان مجاهدین خلق برآورد تاثیر تحریم های ایران است گفت: خیلی از تحریم هابی که آمریکابر علیه ایران اعمال کرده است بخاطر توصیه های مجاهدین خلق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ابراهیم خدابنده عضو سابق و ارشد سازمان منافقین عصر امروز در دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در همدان با بیان اینکه در سال 59 در انگلستان عضو سازمان منافقین شدم افزود: 23 سال در بخش روابط بین الملل سازمان منافقین فعالیت کردم و در سال 82 به ایران آمدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه هیچ کدام از شما سالهای 60 را تجربه نکردید و این سالها به عنوان تاریخ در مملکت مانده است افزود: طوفان هایی که جمهوری اسلامی  در این دوران گذرانده به قول مسعود رجوی هر کدام میتوانست یک ابر قدرت را برکنار کند اما جمهوری اسلامی ایران مقاومت کرد.

,

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین اظهار کرد: در ایران سال 57 انقلاب شد و شعار استقلال، آزادی و  جمهوری اسلامی بود، شما بروید سال 57 و فکر کنید راجع به استقلال ایرانی که وابسته به آمریکا بود و اینکه مملکت میتواند مستقل از آمریکا باشد در ذهن کسی نمیگنجید.

,

وی ادامه داد: عمده گندم ایران از آمریکا وارد میشد و فیلم های سینمایی تماما آمریکایی بود و دغدغه ما فقط استقلال بود.

,

خدابنده عنوان کرد: در آن زمان مسعود رجوی خیلی خوب نهج ابللاغه و قران میخواند و می گفت با این انقلاب استقلال محقق نخواهد شد و فقط سازمان مجاهدین چون متکی به طبقه کارگر است می تواند استقلال ایجاد کند.

,

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان بنده فکر نمیکردم حادثه 7 تیر کار منافقین باشد گفت: یک سال بعد مسعود رجوی جلسه ای در پاریس گذاشت و داستان را تعریف کرد و گفت ما آنجا کانال ورود آمریکا را کور و خط وابستگی را از بین بردیم .

,

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین اظهار کرد: آمریکا  در 16 سال بعد مجاهدین خلق را جز لیست تروریست آورد و رجوی آن زمان گفت آمریکا میخواهد حالی به دولت اصلاحات بدهد مگرنه چرا ما آن همه ترور کردیم به ما تروریست نگفتند.

,

وی با بیان اینکه شیوه های جذب سازمان منافقین بسیار حرفه ای است افزود:  اینها میتوانند سیاه را سفید و سفید را سیاه نشان دهند.

,

خدابنده عنوان کرد: چهل سال جمهوری اسلامی با خیلی از بحران ها سروکار داشت و پشت همه اینها به نوعی منافقین بودند و مسعود رجوی می گفت وقتی انقلاب بود همه رفتند دنبال حزب و ما به دنبال جمع کردن سلاح و فرستادن نفوذی  به ارگان های مختلف شدیم و هر جا نتوانستیم  ورود کنیم منفجرش کردیم.

,

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف مسعود رجوی تمام شده بود افزود: دشمنان انقلاب دیگر دنبال سازمانی جدید بودند و  کم کم مسعود رجوی را از صحنه خارج و به او خدابیامرز می گفتند.

,

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین اظهار کرد: بعد از انتقال سازمان مجاهدین خلق به آلبانی سازمان با یک معضل اساسی روبرو شد و اواخر 96 و اوایل 97 حدود 150 نفر درخواست جدایی دادند  و جداشده ها یک معضل شدند.

,

وی با بیان اینکه سازمان مجاهدین خلق با شگردهای پیچیده از طریق فضای مجازی اطلاعات جمع میکند افزود: دو سال پیش خبری آمد که یک شرکت آلبانی  تعداد زیادی دستگاه برای یک مشتری وارد کرده که فهمیدند منافقین است.

,

خدابنده عنوان کرد: آنها شروع کردند اکانت های توییتری درست کردند و خودشان لایک و ریتوییت می کردند  اما بعد یک مدت این شیوه شکست خورد.

,

وی با بیان اینکه سازمان به دنبال جذب توده ای نیست افزود: مسعود رجوی یکبار گفت دیگر 22 بهمن و انقلابی به این راحتی دیگر تکرار نخواهد شد و انقلاب را قدرت رسیدن به صورت کودتا با کمک خارجی ها می دانست و برای رسیدن به قدرت در ایران نیاز به حمایت یک ابر قدرت داشت.

,

مسئول بین الملل سازمان مجاهدین اظهار کرد: رجوی برای اینکه به هدف برسد هر وسیله ای را مجاز میدانست به طور مثال در  اینستاگرام از عکس های دختران جوان، بعد گورخواب ها و از مواردی این چنینی استفاده می کرد.

,

وی عنوان کرد: آن زمان دغدغه ما استقلال بود و سازمان با آن ترفند ما را جذب کرد اما امروز از ترفندهای مختلف استفاده می کند.

,

خدابنده با بیان اینکه  یکی از کارهای سازمان برآورد تاثیر تحریم های ایران است: این اطلاعات هم بعضا از کسانی جمع میکنند که نمی دانند ان طرف چه کسی هست و بعد این اطلاعات پردازش و تبدیل به یک مجموعه  اطلاعات می شود.

,

وی عنوان کرد: خیلی از تحریم هابی که آمریکا اعمال کرده است بخاطر توصیه های مجاهدین خلق است.

,

مسئول بین الملل سازمان مجاهدین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جدا شده ها از سازمان منافقین را به رسمیت شناخته است افزود: قوه قضاییه اینها را به  و حتی خواسته که هویت آنها شناخته نشود.

,

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف مریم رجوی هم دارد تمام میشود گفت: همیشه سازمان ذر 30 خرداد یک جلسه در پاریس میگذاشت و  یک سری  از آمریکایی ها می امدند صحبت میکردند اما امسال به سازمان اجازه ندادند و غربی ها دارند از سازمان منافقین ناامید میشوند.

,

خدابنده در پایان با بیان اینکه ما یک انجمن نجات متشکل از اعضای سابق مجاهدین خلق در 27  شعبه استانی داریم افزود: ما در این انجمن سعی می کنیم با خانواده های اعضای سازمان جلسه بگیذاریم و  برایشان افشاگری، شاید همان موقع یکی برای من افشا میکرد الان سرنوشتم تغییر می کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه