اخبار داغ

رئیس هیات ورزش های همگانی رفسنجان عنوان کرد؛

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در رفسنجان

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در رفسنجان
رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان رفسنجان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دولت در هشتم شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ محسن کریمی رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان رفسنجان عصر گذشته در جمع خبرنگاران رفسنجان اظهار داشت: در ابتدای سال ۹۸ تقویم سالانه ورزشی شهرستان ارائه گردید ، دفتر هیأت ورزش های همگانی ایجاد شد و هیأت رئیسه ورزشهای همگانی متشکل از مسئولین شهر جهت استفاده از پتانسیل دستگاه ها در پیش برد اهداف ورزشی شهر تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: کمیته های زیر مجموعه هیأت ورزش های همگانی شامل کمیته های آمادگی جسمانی، ایروبیک، پیلاتس، روش های تمرینی، ورزشهای روزانه، یوگا، طناب زنی، گردشگری ورزشی، آتشنشانی، کودکان و نوجوانان ، ورزش فریزبی، ورزش آبی و چندین کمیته دیگر تشکیل و مشغول به فعالیت هستند.

,

کریمی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ورزش های همگانی بیان داشت: با این کار قطعا بسیاری از بیماری ها جسمی و روانی کاهش و میتوان امیدوار باشیم برای ایجاد جامعه سالم، ورزش همگانی در کل کشور کم رنگ بوده و در یکی دوسال اخیر رنگ و بوی خوبی گرفته است .
وی خاطر نشان کرد: اولین همایش ورزشی عصر گاهی در ماه مبارک رمضان در پارک خبرنگار برگزار شد و همزمان در پارک بانوان همایش عصر گاهی برای بانوان برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

,
,

کریمی تصریح کرد: همایش های ویژه آقایان و بانوان در دو محیط مجزا برگزار می شود که بانوان بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای ورزش کنند.
وی با اشاره به میزبانی هیات ورزش های همگانی شهرستان از همایش بزرگ استانی بیان داشت: این همایش با حضور میهمانانی از تمام استان دو نفر از اساتید کشوری، مسئولین یوگا و بیش از ۲ هزار ورزشکار در ورزشگاه تختی برگزار شد.

,
,

این مسئول خاطر نشان کرد: در هیأت تصمیم گرفتیه شد تا با کمک کمیته آموزش درجه فنی مربیان را افزایش بدهیم، اغلب مربیان ما درجه سه هستند که مجوز برگزاری یک سری دوره های تئوری و عملی جهت ارتقا سطح مدارک مربیان به درجه دو گرفته شده است.

,

, ,

کریمی به اتمام یک دوره بازرسی از باشگاهها اشاره کرد و گفت: بعد از بازرسی گزارش های خیلی خوبی به دستمان نرسید اغلب باشگاه ها مشکلات زیادی داشتند استاندارد نبودن تجهیزات و نداشتن مهارت و تخصص کافی مربیان و نداشتن نرخنامه مشخص از جمله آنها بود.

,

وی افزود: متاسفانه در برخی از باشگاهها داروهای نیروزا و چربی سوز توزیع میشد که خلاف است، مسائل ایمنی باشگاه ها رعایت نشده بود مسائل بیمه ورزشکاران و عدم حضور مربی در باشگاه در این بازرسی ها مشاهده شد.

,

کریمی گفت:  تاکید بر سالم سازی محیط ورزشگاه هاست، در وهله اول بازرسی به باشگاه ها فرصت داده شد که محیط باشگاه هم از نظر کیفی هم از نظر کمی و فیزیکی استاندارد شود در غیر این صورت باشگاه متخلف معرفی و همچنین باشگاهی که خوب کار کرده تشویق شود تا به سمت بهینه سازی باشگاه بروند.

,

وی اظهار داشت: یکی دلایل که مصمم شدیم در امر ورزش حمایت مسئولین و استقبال ورزشکاران بوده و اگر ما کم کاری کنیم خیانت به آنان است.

,

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان رفسنجان از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دولت در هشتم شهریورماه جاری خبر داد و بیان داشت:  برنامه ریزی های لازم صورت گرفته، همایش از شبکه سراسری سه سیما پخش می شود و برگزاری ورزش های بومی و محلی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی فرهنگی از اقدامات جنبی این همایش خواهد بود.

,

کریمی به اقدامات فرهنگی هیات ورزش های همگانی اشاره کرد و گفت: بر ترویج و توسعه ورزش همگانی از سوی مسئولین تاکید شده است که بیانگر اهمیت آن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه