اخبار داغ

در سفر استاندار کرمان به انار صورت گرفت؛

افتتاح زیرگذر گلشن و نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی روستای محمدآباد ساقی انار

افتتاح زیرگذر گلشن و نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی روستای محمدآباد ساقی انار
در سفر استاندار کرمان به شهرستان انار زیرگذر گلشن بعد از ۱۱ سال و نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی روستای محمدآباد ساقی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ با حضور استاندارکرمان، نماینده مردم انار و رفسنجان، فرماندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی روستای محمدآباد ساقی انار افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در سفر استاندار کرمان به شهرستان انار نیروگاه ۱۰۰ کیلووات خورشیدی روستای محمدآباد ساقی انار با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که عملیات اجرایی این پروژه طی ۳۵ روز اجرا، نصب و به بهره برداری رسید.

,

این نیروگاه دارای سه اینورتو خورشیدی ۳۳ کیلوواتی است و روزانه ۶۰۰ کیلووات برق تولید و ماهانه ۱۶ میلیون تومان برق به فروش می رساند.
مزایای این طرح کاهش تولید دی اکسید کربن به میزان ۶۵ هزار کیلوگرم در سال است و حداقل ۲۰ سال سوددهی خالص دارد.

,
,

استاندار کرمان در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی شهرستان انار گفت: نیروگاه های خورشیدی در استان کرمان باید توسعه یابد زیرا از نظر اقتصادی و حمایتی به نفع مردم این استان است.

,


محمدجواد فدائی افزود: استانداری کرمان به افراد متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی، تسهیلات پرداخت می کند.

,
,

, ,

در ادامه این سفر زیرگذر امام حسین(ع) گلشن در مسیر جاده ترانزیتی یزد کرمان که دهستان گلشن انار را به شهرک رزمندگان گلشن  متصل می کند نیز افتتاح شد.

,

 این زیرگذر با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و دویست و بیست میلیون تومان که از این مبلغ دو میلیارد و صد میلیون تومان آن بودجه طرح ملی سازمان منابع راهداری کشور و مشارکت دهیاری و شورای اسلامی است از آذرماه سال ۱۳۸۶ آغاز و فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.

,

لازم به ذکر است با احداث این زیرگذر جمعیتی بالغ بر ۷۰۰خانوار میتوانند از این طرح استفاده نموده و خطرات ناشی از ترافیک جاده مواصلاتی مرتفع گردد.

,

 این پروژه به همت حاج حسن ذوالفقاری عضو شورای اسلامی گلشن و سایر اعضای شورا و دهیاری به بهره برداری رسید.

,

 استاندار کرمان در ادامه این سفر از پروژه سیلاب بیاض، بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار، مجتمع ادارات در حال احداث این شهرستان، تقاطع غیر همسطح ورودی، مجتمع گردشگری و کارخانه های سیم و کابل پیشرو، مفتول آلومینیوم، لوله و شیشه این شهرستان بازدید کرد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه