اخبار داغ

جانشین سپاه کربلا مازندران اعلام کرد؛

مدیران انقلابی و جهادی، نیاز جامعه امروز برای اصلاح امور

مدیران انقلابی و جهادی، نیاز جامعه امروز برای اصلاح امور
جانشین سپاه کربلا مازندران گفت: درحال حاضر باید با عملیات منسجم مشکلات موجود را بررسی و برطرف کنیم و با مدیریت جهادی می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جلسه شهرستانی قرارگاه امام جواد(ع) فریدونکنار صبح امروز با حضور محمدرضایی جانشین سپاه کربلا، نصیری فرماندار، جعفرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.

مدیر جهادی می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد
حسین محمدرضایی در این جلسه اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی با عناوین مختلف در حال گسترش است که بخشی از آن توسط دشمنان صورت می‌گیرد و بخش دیگر به خاطر کم‌کاری و بد کار کردن ما است که محدود به زمان کنونی نیست و از گذشته تاکنون مسئولانی که مسئولیت داشتند و کار انجام ندادند این مشکلات به وجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر باید با عملیات منسجم مشکلات موجود را بررسی و برطرف کنیم و با مدیریت جهادی می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: اینکه اعتبار و امکانات باشد کار کردن زیاد هنر نیست بلکه با تلاش باید موانع را پشت سر گذاشت.

محمدرضایی تاکید کرد: کار باید به صورت عمیق و ماندگار انجام شود و تمام این فعالیت‌ها اعم از سازندگی، ورزشی و بهداشتی و غیره باید با مدیریت فرماندار باشد و به‌هیچ عنوان نباید چندصدایی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه دارای ظرفیتی است که هرجا از این ظرفیت استفاده شود می‌تواند موجب رشد و بالندگی شود گفت: این ظرفیت متعلق به مردم و نظام است که هرجا به کار گرفته شد مایه برکت بوده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه مردم از ما توقع خدمت و کار دارند گفت: فریدونکنار در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی دارای رتبه نخست استان مازندران است. 

نجات محله اسدی منافع همگان را به دنبال دارد
عبدالله جعفرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداری در حال پیگیری برای ساماندهی مالکیت زمین های خود است و درحال حاضر فقط هشت اداره فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر، فنی و حرفه‌ای، شبکه بهداشت، اداره بهزیستی، اداره پست، اداره برق و اداره آموزش و پرورش بنابر گزارش های رسیده درحال سرعت بخشیدن به اجرای مصوبات هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب صورت گرفته در محله اسدی انجام ویزیت‌های رایگان توسط شبکه بهداشت و بسیج جامعه پزشکی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: دو سانس رایگان سالن ورزشی از سوی سپاه شهرستان در اختیار جوانان و نوجوانان محله اسدی برای ورزش قرار گرفته است.

جعفرزاده ادامه داد: کمیته‌ای از سوی اداره فنی و حرفه‌ای برای برگزاری کلاس‌های کارآفرینی و اشتغالزایی در محله اسدی تشکیل شد.

وی یادآور شد: درحالی که قرار بود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان واحد سیار خود را در محله اسدی مستقر کند اما همچنان این امر صورت نپذیرفته است.

این مسئول افزود: همچنان موضوع سند بازآفرینی پروژه های ساخت سرای محله و کانون پرورش فکری که باید از سوی اداره راه و شهرسازی انجام می گرفت گزارش نشده است.

جعفرزاده اظهار کرد: علیرغم تعهد ادارات مبنی بر اعزام اهالی محله اسدی به مشهد مقدس اما این امر محقق نشد که در نهایت با همکاری سپاه کربلا و سپاه ناحیه فریدونکنار 44 نفر در قالب یک دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه اندازی صندوق قرض الحسنه یکی دیگر از اقداماتی بوده که صورت گرفته و همچنین برای مقابله با آسیب های اجتماعی کارگروه اجتماعی از سوی اداره بهزیستی تشکیل شد و کاهش هزینه کمپ ها انجام گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: 60 درصد از کار بهسازی معابر محله اسدی انجام گرفت و مابقی از سوی شهرداری درحال انجام است.

جعفرزاده افزود: اداره برق نسبت به جا به جایی تیرهای برق و روشنایی معابر اقدامات خوبی را در این محله انجام داده است.

وی تاکید کرد: اگر محله اسدی از آسیب دیدگی نجات پیدا کند منافع آن به همه بر می گردد که امیدواریم که عزم همگانی برای تحقق این امر رخ دهد.

آبگرفتگی معابر مهمترین مشکل محله اسدی
سیدعباس بردبار دبیر طرح کرامت محله اسدی فریدونکنار در این جلسه اظهار کرد: قدردانی می کنیم از سپاه به خاطر توجهی که نسبت به محله های آسیب دیده دارند و وقتی می بینیم که شهرداری حدود 300 میلیون تومان برای چمن مصنوعی در این منطقه هزینه می کند نشان دهنده اتفاقات خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و اداره شهرستانی نسبت به اختصاص تجهیزات ورزشی این منطقه رخ داد.

دبیر طرح کرامت محله اسدی فریدونکنار با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه عمرانی صورت گرفته است تصریح کرد: اما این اقدامات کافی نیست چراکه بعضی از معابر با مشکل شدید آبگرفتی رو به رو هستند.

بردبار گفت: ساخت و تعمیر منازل یکی از بهترین اتفاقاتی بود که در این منطقه از سوی بسیج سازندگی انجام گرفت و همچنین در زمینه نشاط اجتماعی برنامه های خوبی برای اهالی محله اسدی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
, مدیر جهادی می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد , مدیر جهادی می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نجات محله اسدی منافع همگان را به دنبال دارد , نجات محله اسدی منافع همگان را به دنبال دارد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, آبگرفتگی معابر مهمترین مشکل محله اسدی , آبگرفتگی معابر مهمترین مشکل محله اسدی ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه