اخبار داغ

مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد؛

اجرای ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در مازندران/اجرای ۹۰ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در مازندران

اجرای ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در مازندران/اجرای ۹۰ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در مازندران
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ستاد اجرائی فرمان امام برای امسال نیز ۸۰۰ طرح با ۹۰ میلیارد تومان در استان مازندران برای دو هزار نفر در زمینه مشاغل خرد و خانگی به همرای شهر سیمرغ به بدلیل جاری شدن سیل در دستور کار خود قرار داده است داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سعید جعفری صبح امروز در بازدید از طرح‌های اجرائی موفق تسهیلات اشتغالزائی بنیاد برکت در گلوگاه اظهار کرد: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شرق مازندران به خاطر ظرفیت و پتانسیل‌های گردشگری و زیر ساخت‌های اقتصادی در منطقه جزئ اهداف بنیاد برکت در مازندران از سوی ستاد اجرائی فرمان مقام معظم رهبری است.

وی افزود: بازدید‌های میدانی مستمری از پارسال تا کنون از روند اجرائی طرح در مناطق مورد پیگیر اجرای طرح‌های خود اشتغالزائی برای کاهش نرخ بیکاری انجام شد.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۳۰۰ طرح اشتغالزائی اجتماع محور از پارسال تا کنون در شرق مازندران ایجاد شد.

جعفری افزود: به همت همکاران و تسهیل گران سه شهرستان ۵۹۰ طرح بیش از ۱۱۰ نفر با اشتغالزائی مستقیم با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان به نتیجه رسانده شد.

وی گفت: ستاد اجرائی فرمان امام برای امسال نیز ۸۰۰ طرح با ۹۰ میلیارد تومان در استان مازندران برای دو هزار نفر در زمینه مشاغل خرد و خانگی به همرای شهر سیمرغ به بدلیل جاری شدن سیل در دستور کار خود قرار داده است داشته باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه