اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیرجان خبرداد؛

کشف ۵ فقره تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در سیرجان

کشف ۵ فقره تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در سیرجان
فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۵ فقره تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال و دستگیری ۶ عامل تنظیم این تسهیلات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا ایران نژاد فرمانده انتظامی سیرجان صبح امروز  از کشف ۵ فقره تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال و دستگیری ۶ عامل تنظیم این تسهیلات خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با همکاری نماینده اداره حقوقی یکی از بانکهای شهرستان پرده از ۵ فقره تسهیلات غیرمجاز بانکی برداشتند.

,

ایران نژاد در این رابطه افزود: متهمان با استفاده از جعل اسناد، مدارک و مهرهای بانکی و اخذ مبالغ گزاف اقدام به پرداخت تسهیلات به افراد مورد نظر خود می کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان مبلغ تسهیلات مورد نظر را ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضائی ۶نفر در این رابطه دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف شدند.

,

ایران نژاد با اشاره به اینکه رسیدگی و پی جوئی جرائم و تخلفات مالی و اقتصادی در حیطه وظایف پلیس آگاهی است خاطرنشان کرد:  در همین راستا پرونده تشکیل و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه