اخبار داغ

استقبال کمرنگ مردم در لشکرکشی کلنگ به دستان در باشت+تصاویر

استقبال کمرنگ مردم در لشکرکشی کلنگ به دستان در باشت+تصاویر
آیین کلنگ زنی سالن فرهنگی - خیری شهرستان باشت عصر روز چهارشنبه 26 تیر در زمینی به مساحت 3000متر مربع با حضور رخشانی معاون نوسازی وزیر آموزش و پرورش و تاجگردون برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  گلنگ زنی سالن فرهنگی -خیری آموزش و پرورش باشت عصر روز26 تیر با حضور رخشانی معاون نوسازی وزیر آموزش و پرورش و غلامرضا تاجگردون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این پروژه در زمینی به مساحت 3000متر مربع و زیر بنایی حدود1300متر مربع در نزدیکی مصلی بزرگ شهر باشت ساخته می شود.

,

رخشانی معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بودجه نوسازی مدارس در سال قبل 520 میلیارد تومان بود که در سال 98 این رقم 6برابرشد و به 3000میلیارد تومان افزایش یافت که جا دارد در همین جا از زحمات دکتر تاجگردون بعنوان رئیس کمسیون برنامه بودجه که نقش مهمی در این زمینه داشته  قدر دانی کنیم.

,

وی گفت: از مجموع کارهای نیمه تمام در بخش نوسازی مدارس، مشکل از اعتبارات نیست بلکه مشکلاتی با پیمانکاران وجود دارد که در نظر داریم این پروژه ها را به اتمام برسانیم و پروژه های که پیمانکار ندارند نیز آنها را فعال کنیم.

,

رخشانی گفت:200میلیارد تومان اعتبار برای جمع آوری بخاری های نفت سوز اختصاص داده شده که سعی داریم در مکانهایی که قابلیت دارند بخاری گاز سوز را جایگزین آنها کنیم.

,

معاون نوسازی وزیرآموزش و پرورش گفت: امیدواریم برای مهرماه 98 تا آنجای که امکان دارد در مدرسه ای شاهد بخاری نفت سوز نباشیم .

,

 در ادامه این سخنان تاجگردون گفت:جا دارد از آقای گوهرگانی بخاطر کمک به ساخت این پروژه تشکر کنم و از تاخیری که بوجود آمد نیز پوزش می طلبم.

,

گقتنی است، از مهمترین حواشی این آیین تاخیر حدود دو ساعته معاون نوسازی وزیر آموزش و پرورش ونماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و استقبال کم رنگ مردم شهر باشت باوجود تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی توسط مدیریت آموزش و پرورش شهر باشت بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه