اخبار داغ

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مازندران اعلام کرد؛

خدمت جدید به بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان

خدمت جدید به بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران از بارگذاری سامانه تمدید بر روی سایت صندوق خبر داد و گفت: امکان دریافت شناسه و فیش حق بیمه و پرداخت از دستگاه خودپرداز برای بیمه شدگان فراهم شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات قانونی و دستور هیأت دولت در خصوص الزام به ارائه خدمات الکترونیکی توسط کلیه سازمانها و دستگاهها در قالب دولت الکترونیک و همچنین به منظور تسهیل در فرایند تمدید بیمه ، امکان دریافت شناسه تمدید برای پرداخت حق بیمه از طریق سامانه بیمه اجتماعی (سبا) برای بیمه شدگان صندوق فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,


وی تصریح کرد: بر این اساس بیمه شدگان محترم می توانند با مراجعه به وبسایت صندوق و ورود به سامانه سبا، شناسه تمدید را دریافت نموده و از طریق مراجعه به درگاه پرداخت اینترنتی که در صفحه تمدید پیش بینی شده و یا دستگاه پوز ویا مراجعه به شعب بانک کشاورزی ، نسبت به پرداخت مبلغ حق بیمه خود اقدام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: با ورود شخص بیمه شده به سامانه فوق و درج کد ملی ، اطلاعات هویتی و مشخصات پرداختی فرد نمایش داده شده و فقط امکان انتخاب همان سطح درآمدی و یا یک سطح بالاتر وجود داشته و در نهایت شناسه تمدید با همان کد کارگزاری فرد بیمه شده، ارائه می‌گردد و این کد کارگزاری توسط شخص بیمه شده غیر قابل تغییر است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر 100 هزار خانوار از خدمات بیمه‌ای برخوردار هستند و 4 هزار نفر نیز از مستمری بیمه روستایی و عشایری بهره مند هستند.

ابراهیمی افزود: طبق اصل قانون اساسی، سازمان هایی برای خدمات بیمه ای به مردم تشکیل شده که بیمه روستاییان و عشایر از جمله آن است و مازندرانی‌ها باید در بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در خط مقدم قرار گیرند.

وی با اشاره به حمایت مسئولان از بیمه اجتماعی روستایی تصریح کرد: نیاز است در زمینه جذب همه جامعه هدف برنامه‌ریزی کنیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: رویکرد این بیمه ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلند مدت به کشاورزان، روستائیان و عشایر در بخش‌های مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت شدگان است.

این مسئول با بیان اینکه یکی از معیارهای اصلی توسعه در جهان بیمه است، گفت: به همین دلیل دولت از سالها قبل تصمیم گرفت قشر زحمت کش روستاییان و عشایر را مشمول حمایت از بیمه کند.

ابراهیمی با بیان اینکه در این نوع بیمه دو سوم از هزینه را متقبل می شود، گفت: صندوق بیمه روستاییان و عشایر نقش مهمی در گسترش رفاه اجتماعی مردم دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه