اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبر داد؛

ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان

ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از ارسال 436 اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: امسال پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در استان زنجان برگزار می‌کنیم که تا این لحظه 436 اثر از رسانه‌های استان به این جشنواره ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا 31 تیرماه تعیین شده است، ابراز کرد: اختتامیه جشنواره همزمان با مراسم روز خبرنگار با حضور مسئولان استانی و مهمان کشوری در زنجان برگزار خواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و موضوع آزادی که در مورد یکی از اولویت‌های فراموش شده و کمتر پرداخته شده استان باشد، موضوعات این جشنواره هستند.

,

وی ادامه داد: فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند آثار خود را در بخشهای خبر، تیتر، عکس، گزارش، کاریکاتور، یادداشت و چند رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

,

حعفری از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره خواست تا ارسال آثار خود را به روز آخر موکول نکنند.

,

وی با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه از این جشنواره خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به این جشنواره قرار است در تهران و زیر نظر اساتید برجسته خبر داوری شوند.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه بسیج رسانه هر سال مراسم باشکوهی را برای خبرنگاران استان برگزار می‌کند، اظهار کرد: امسال نیز قصد داریم برنامه‌ای را در شان خبرنگاران استان برزگزار کنیم.

,

وی با یادآوری اینکه هر سال شاهد افزایش تعداد آثار ارسالی به این جشنواره هستیم، ابراز کرد: افرایش کیفیت جشنواره هر سال توسط بسیج رسانه استان دنبال شده و امسال نیز شاهد وجود آثار باکیفیت رسانه‌ای هستیم.

,

جعفری با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در برگزاری این جشنواره بیان کرد: فعالان رسانه‌ای استان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به وب سایت Zanjanfestival.ir  مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه