اخبار داغ

مدیر کانون پرورش فکری گنبد خبرداد؛

عضویت بیش از ۱۰ هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان گنبد

عضویت بیش از ۱۰ هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان گنبد
بیش از ۱۰ هزار کودک و نوجوان گنبدی در مراکز کانون پرورش فکری شهرستان گنبد عضو هستند که با توجه به گرایش ها و علاقه مندی های خود به فعالیت های فرهنگی، هنری، علمی و مذهبی مشغول هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قابوس نامه، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شهرستان گنبد با عنوان این خبر افزود: کانون پروش فکری شماره 2 گنبدکاووس 5 هزار عضو دارد و در کنار کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان خدمات آموزشی در بخش های مختلف، ویژه این قشر از جامعه ارائه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

سمیه محمدی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی کانون در قالب 30 فعالیت انجام می شود که می توان به قصه گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، معرفی شخصیت ها ، کاردستی، معرفی کتاب ، نمایش و نقد فیلم و ... اشاره کرد.

,

وی اضافه کرد: بخش هنری نیز شامل عکاسی ، نقاشی، خوشنویسی ، نمایش عروسکی ، هنرهای بومی سنتی، سفالگری و پویانمایی و در بخش ادبی داستان نویسی ، طرح های ادبی و شعرسرایی را می توان نام برد.

,

محمدی همچنین افزود: در بخش های علمی نجوم، رباتیک و زیست شناسی و در بخش مذهبی نیز کلاس های قرآن و آشنایی با احکام و حدیث از جمله برنامه های کانون است.

,

مدیرکانون پرورش فکری شماره 2 گنبد اظهار کرد: این برنامه‌ها در طول سال در کنار جشنواره های مختلف برگزار می شود اما در تابستان به دلیل فراغت بیشتر کودکان و نوجوانان شاهد حضور پرشورتری هستیم و جشنواره های ویژه تابستان نیز برگزار می شود.

,

وی کارگاه مهارت های مثبت، اجرای دومین پویش فصل کتاب گرم و ثبت نام بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را از جمله جشنواره های تابستانی نام برد که در کانون پروش فکری اجرا می شود.

,

سمیه محمدی یادآور شد: هدف کانون پروش فکری کودکان با هدف ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و ذوقی کودک و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنها بر اساس ارزش های نظام و تعلیم و تربیت اسلامی ایجاد شده است.

,

کانون پرورش فکری کودکان در گنبدکاووس دارای 2 مرکز ثابت، یک مرکز سیارمرزی و یک مرکز پستی است که خدمات فرهنگی، هنری، علمی و مذهبی به کودکان 6 تا 17 سال ارائه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه