اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه مطرح کرد؛

سهم ۵۰۰ میلیارد تومانی کرمانشاه از منابع اشتغال روستایی

سهم ۵۰۰ میلیارد تومانی کرمانشاه از منابع اشتغال روستایی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: سهم این استان از منابع اشتغال روستایی از سال ۹۶ تا کنون ۵۰۰ میلیارد تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خسروانی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد , از بحث ۱.۵ میلیارد دلار در نظر گرفته شده برای اشتغال روستایی، سهم قابل توجهی به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی سهم استان از منابع اشتغال روستایی در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ را ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که تا کنون مبالغ اختصاص یافته به متقاضیان اشتغال روستایی پرداخت شده است.

,

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه با بیان اینکه این منابع، منابع خوب و ارزان قیمتی با نرخ ۴.۶ درصد بوده که به منظور ایجاد اشتغال پایدار روستایی اختصاص پیدا کرده است، بیان داشت: طی تفاهم نامه‌ای که بین بنیاد مستضعفان و معاونت روستایی ریاست جمهوری منعقد شده است، منابعی از یکی از بانک‌ها (بانک سینا) با نرخ ۸ درصد داریم و سالانه ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان به استان اختصاص پیدا می‌کند.

,

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: سهمیه سال ۹۷ جذب شده است و در انتظار ابلاغ سهمیه سال ۹۸ هستیم.

,

این مسئول با اشاره به طرح‌های در نظر گرفته شده در این راستا گفت: از جمله طرح‌های خوبی که در این راستا شکل گرفت می‌توان به اصلاح نژاد دام، خرید وسایل و ادوات کشاورزی و خدمات مورد نیاز روستاها که عمدتاً موجب گردش مالی و اقتصادی مناسبی در سطح روستاهای استان شده است، اشاره کرد.

,

خسروانی اولویت برنامه‌های دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه به منظور افزایش اشتغال و درآمدزایی از این طریق را، تقویت بوم‌گردی در روستاهای استان دانست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه