اخبار داغ

مسکن مهر بیجار همچنان مورد بی توجهی قرار می گیرد+ تصاویر

مسکن مهر بیجار همچنان مورد بی توجهی قرار می گیرد+ تصاویر
هر چند با احداث مسکن مهر آرزوی خانه دار شدن جمع زیادی از مردم بیجار به واقعیت تبدیل شد ، اما نبود امکانات اولیه زندگی موجب نارضایتی ساکنان مسکن مهر شده است که نیازمند توجه جدی مسوولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، احداث مسکن مهر یکی از اقدامات دولت دهم بود که رویای خانه دار شدن تعداد زیادی از مردم را به واقعیت تبدیل کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

مسکن مهر شهرستان بیجار بر فراز بلندی این شهر بنا شده است و از دور چشم اندازی زیبا برای بیجار پدید آورده، اما بعد از گذشت چندین سال به دلیل نبود کار کارشناسی با مشکلات زیادی رو به رو است.

,

 

,

انجام مطالعات جامع مهندسی، شهرسازی، زیست محیطی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از ضروریات اجرای پروژه های بزرگ است چرا که در طرح های عظیم، بدون داشتن آگاهی کامل از تمام جوانب امر نه تنها اهداف طرح به خوبی برآورده نمی شوند بلکه معضلات جدید و پیش بینی نشده ای نیز بوجود می آید.

,


بعد از گذشت چند سال ساکنان مسکن مهر بیجار از داشتن کمترین امکانات اولیه زندگی مانند راه دسترسی مناسب محروم هستند و این امر موجب بروز نارضایتی ساکنان آن شده است.
 

,
,
,

, ,

 

,

 

,

زندگی در مسکن مهر تفاوت معنا داری با زندگی در دیگر مناطق شهر بیجار دارد بطوری که جای خالی امکاناتی مانند جاده دسترسی مناسب ، مرکز درمانی و فضای سبز بازی کودکان در این شهرک به چشم می آید و ساکنان آن ناچارند برای خرید مایحتاج خود و استفاده از امکانات بهداشتی و درمانی با توجه به نداشتن راه دسترسی مناسب به مرکز شهر بروند.

,

 

,

مرد میانسالی که ساکن این مجتمع است در گفتگو با خبرنگار کردتودی بیان داشت: همراه با همسر و دو دخترم در آپارتمان‌های مسکن مهر زندگی می‌کنم و پس از تحویل کلید آپارتمان خدا را شکر کردم که پس از سال‌ها از اجاره‌نشینی خلاص شدم.

,

 

,

وی گفت: یکی از مهمترین مشکلات ما نداشتن راه دسترسی مناسب برای رفتن به داخل شهر است و با این وضعیت راه تمامی تاکسی ها فقط به صورت دربست به بالا می آیند.

,

 

,

این شهروند بیجاری ساکن مسکن مهر بیجار ادامه داد: به دلیل آسفالت نبودن مسیر دسترسی همزمان با آغاز فصل بارش با توجه به گل و لای ایجاد شده مشکلات فراوانی برای ساکنان این منطقه به وجود می‌آورد و تردد را مشکل می‌کند.

,

 

,

یکی از بانوان ساکن مسکن مهر بیجار نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امیدوارم روزی مسوولان به یاد بیاورند که تعداد زیادی از مردم بیجار که اکثر آنها از قشر متوسط جامعه هستند در مسکن مهر زندگی می کنند و به امکانات اولیه زندگی نیازمند هستند.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: مطمئن هستن در چند ماه آینده که فصل تبلیغات برای انتخابات آغغاز می شود این محل به گذری برای کاندیداها با وعده های پوچ و تو خالی تبدیل می شود که بعد از انتخابات اگر بری کاری سراغشان بروید اصلا ما را به یاد نمی آوردند.

,

 

,

این بانوی بیجاری گفت: آسفالت دو کیلومتر راه مسکن مهر در گیر و دار شهرداری و اداره راه و شهرسازی گم شده است و هیچکس خودش را صاحب آن نمی داند و این وسط فقط مردم عذاب می کشند و گرد و خاکش به چشم و حلق مردم می رود.

,

 

,

یکی دیگر از شهروندان ساکن مسکن مهر بیجار افزود: زخم های مسکن مهر بیجار درمان اورژانسی می خواهد و عدم توجه مسوولان موجب نارضایتی بیشتر مردم می شود.

,

 

,

متاسفانه راه دسترسی به مسکن مهر و مسکن مهر ولایت که در منطقه فاز دو واقع شده است از وضعیت راه های روستایی بیجار بسیار اسفناک تر است و نیازمند توجه جدی مسوولان می باشد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه