اخبار داغ

رئیس صندوق کار آفرینی و امید خلیل آباد خبر داد:

کسب رتبه یک خلیل آباد در اعطای تسهیلات اشتغال روستایی

کسب رتبه یک خلیل آباد در اعطای تسهیلات اشتغال روستایی
رئیس صندوق کار آفرینی و امید خلیل آباد با بیان اینکه 85 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از ابتدای تیرماه 97 تا به امروز پرداخت شده است، گفت: شهرستان خلیل آباد رتبه اول در بین سایر صندوق‌های سطح استان خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را کسب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر امینی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، اظهار داشت: 128 فقره پرونده تقاضای تسهیلات اشتغال در صندوق کار آفرینی و امید شهرستان خلیل آباد بررسی و 85 میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای تیرماه 97 تا به امروز پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این تعداد پرونده اشتغال زایی بالغ بر 250 نفر به صورت مستقیم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: انواع طرح ها در زمینه تولیدی، تراشکاری، لبنیات، دامداری، خانه های بوم گردی، تولیدی کیف، کشف و پوشاک زنانه و مردانه و روسری رسته های قابل پرداختی است که تسهیلات دریافت کرده اند.

,

رئیس صندوق کار آفرینی و امید شهرستان خلیل آباد با تأکید بر اینکه شهرستان خلیل آباد رتبه اول در بین سایر صندوق‌های سطح استان خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را کسب کرده است، تصریح کرد: 20 پرونده دیگر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در دست بررسی است که به زودی پرداخت خواهد شد.

,

وی در پایان با بیان اینکه طرح های کشاورزی، صنعتی، خدماتی، میراث فرهنگی و صنایع دستی نیز از جمله طرح های اشتغال روستایی بود، اذعان کرد: پرونده های ارجاع داده شده به صندوق کار آفرینی و امید شهرستان خلیل آباد در کمتر از 5 روز تعیین تکلیف می شوند که شرایط تسهیلات دارند یا خیر.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه