اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان:

مناطق فرسوده حسینیه اعظم بازسازی می شود

مناطق فرسوده حسینیه اعظم بازسازی می شود
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بازسازی مناطق فرسوده حسینیه اعظم زنجان از اولویت ستاد بازآفرینی شهری است که پروژه های گردشگری نیز مورد توجه قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بیات منش امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه بازآفرینی شهری از سال گذشته به صورت منسجم در استان در حال پیگیری است و اقدامات لازم برای بازآفرینی شهری انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شهرهای زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره دارای بافت فرسوده هستند، افزود: در قالب این طرح مناطق شناسایی شده و طرح های باز آفرینی اجرایی می شود.

,

این مسئول محله حسینیه اعظم زنجان را یکی از قدیمی ترین محلات زنجان عنوان کرد و گفت: این منطقه از طرح های بازآفرینی شهری است. 
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 22 از هکتار محله حسینیه اعظم زنجان در طرح بازآفرینی شهری قرار دارد،بیان داشت: نوسازی معابر و منازل با همکاری شهرداری و منازل مسکونی نیز با حفظ شکل قدیمی با کمک میراث فرهنگی و گردشگری نوسازی و مرمت می شود. 
بیات منش بیان داشت: محل حسینیه اعظم زنجان در قالب بافت های میانی و فرسوده استان زنجان تعریف شده است و جزو طرح های ستاد بازآفرینی استان قرار گرفته است.

,
,
,

وی افزود: این منطقه جزو محلاتی است در اولویت قرار گرفته است و با هدف گردشگری پروژه های خوبی تعریف شده است.

,

این مسئول با اشاره به مشارکت میراث فرهنگی در اجرای طرح های گردشگری در این منطقه،بیان داشت: طرح در دست مطالعه است و با مشارکت بخش خصوصی این طرح ها محل حسینیه اعظم اجرایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه