اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

۵۴ درصد صادرات و واردات کشور در هرمزگان صورت می گیرد/ همه استعدادهای ایران در مقیاس هرمزگان وجود دارد

۵۴ درصد صادرات و واردات کشور در هرمزگان صورت می گیرد/ همه استعدادهای ایران در  مقیاس هرمزگان وجود دارد
همان طور که جوانان این مرزو بوم پیچیده ترین پهپادهای دشمنان را ساقط می کنند در جنگ اقتصادی نیز با تکیه بر توان داخلی نیز از جنگ اقتصادی دشمن فارغ خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز فریدون همتی، استاندار هرمزگان پیش از ظهر امروز در مراسم  تودیع و معرفه نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه همدلی اهل تسنن و تشیع در این استان موج می زند، گفت: در حال حاضر که بدخواهان نظام جنگ تمام عیار اقتصادی راه انداخته اند در این استان اهل تسنن و تشیع با وحدت در مسیر توسعه اقتصادی گام های مهمی را بر می دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,  ,

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان جزء پنج تا شش استان مطلوب از نظر امنیت است، اظهار کرد: با توجه به دارا بودن مرزهای طولانی دریایی، وجود تنگه هرمز و مهاجر پذیر بودن استان اما امنیت پایدار در این منطقه موج می زند.
همتی با اشاره به اینکه 54 درصد صادرات و واردات کشور در هرمزگان صورت می گیرد، عنوان کرد: ظرفیت های فراوانی از جمله جزایر 14 گانه، سواحل، کشاورزی و شیلات، پرورش میگو، 30 صنعت بزرگ و.... در این استان برای تولید رونق وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه همه استعدادهای ایران در مقیاس هرمزگان وجود دارد، خاطر نشان کرد: همان طور که جوانان این مرزو بوم پیچیده ترین پهپادهای دشمنان را ساقط می کنند در جنگ اقتصادی نیز با تکیه بر توان داخلی نیز از جنگ اقتصادی دشمن فارغ خواهیم شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه