اخبار داغ

در گفت وگو با کارشناس مسائل سیاسی مطرح شد؛

تحریم مالی؛ از کاخ سفید تا کاخ ریاست جمهوری/کاهش بودجه صدا و سیما شبیه به اقدامات رئیس جمهور امریکا در تحریم صداوسیماست

تحریم مالی؛ از کاخ سفید تا کاخ ریاست جمهوری/کاهش بودجه صدا و سیما شبیه به اقدامات رئیس جمهور امریکا در تحریم صداوسیماست
میرحسینی گفت: این اقدام بدون شک ناشی از تجربه شکست های پی در پی و ناتوانی در بهبود وضعیت معیشتی جامعه و ضعف مدیریتی و ناکارآمدی این دولت در رفع مشکلات مردم است که این نیز برگ سبز دیگری است که تحفه رئیس جمهور محترم به صداوسیما شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی میرحسینی کارشناس علوم سیاسی در گفت وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به اقدام غیر منطقی رئیس جمهور در جلوگیری از تخصیص اعتبار سه مامه سوم بودجه صداوسیما گفت: پخش یک سریال تلویزیونی که بخش ناچیزی از حقایق و پشت پرده های جاسوس بازی برخی افراد خبره و کاربلد در بدنه دولت را به تصویر کشانید باعث شد تا مشاوران، وزرا و در نهایت  شخص رئیس جمهور با واکنش های بسیار تند مواجه شوند و در ادامه تحریم های جهانی از سوی امریکا این بار رئیس جمهور صداوسیما را تحریم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

هادی میرحسینی بیان کرد: لازم به توضیح است که پس از پخش این سریال از صداوسیما در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی 155 نفر از وکلای خانه ملت با صدور بیانیه‌ای با قدردانی از بازیگران، عوامل و گروه تولید و تهیه سریال موفق گاندو و ریاست صدا و سیما تقدیر و حمایت خود را از تولید چنین مجموعه‌های تلویزیونی اعلام کردند.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این اقدام رئیس جمهور موجی از واکنش های مختلف را در سطح جامعه ایجاد کرد که باعث یک چالش جدید برای شخص وی نیز خواهد شد چرا که با این اقدام سند دیگری از برجام نیز رونمایی شده است.

,

 

,

وی تاکیدکرد: مقام معظم رهبری بارها از نفوذ در لایه های مدیریتی کشور به مسئولان هشدار دادند که در یکی از فرمایشات ایشان امده است: «نیّت آن‌ها این بود که از این مذاکرات و از این توافق، وسیله‌ای پیدا کنند برای نفوذ در داخل کشور. ...در منطقه هم همین‌جور؛ در منطقه هم آن‌ها می‌خواهند نفوذ ایجاد کنند؛ حضور برای خودشان دست‌وپا کنند و اهداف خودشان را در منطقه دنبال کنند.

,

 

,

میرحسینی تاکیدکرد: بدون شک با آغاز دوره نفوذ، سیر رویارویی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی وارد مرحله پیچیده ای شده است که هر گونه تسامح و غفلت ناشی از خوش بینی و کوتاهی در مواجهه با غرب می تواند پیامدهای غیرقابل جبرانی در بر داشته باشد که به نظر برخی از سیاست مداران عده ای در کشور با اجرای خواسته یا ناخواسته برخی از تاکتیک های دشمن در مسیر نفوذ گام برداشتند که سریال گاندو به درستی تمام تبیین کننده این نفوذ در لایه های مدیریتی کشور است.

,

 

,

این کارشناسی مسائل سیاسی گفت: وقتی یک سریال بر اساس نظر سنجی ها بیش از 89درصد مخاطب را به خود مجذوب می کند و توانمندی و اشراف نیروهای امنیتی ما همانند قدرت سازمان اطلاعات سپاه را به تصویر می کشد چگونه است که برخی از کسانی که رئیس دفترشان به اتهام جاسوسی بازداشت و محکوم شده است ماهیت حقیقی این فیلم را تکذیب می کنند.

,

 

,

وی تاکیدکرد: این اقدام بدون شک ناشی از تجربه شکست های پی در پی و ناتوانی در بهبود وضعیت معیشتی جامعه و ضعف مدیریتی  و ناکارآمدی این دولت در رفع مشکلات مردم است که این نیز برگ سبز دیگری است که تحفه رئیس جمهور محترم به صداوسیما شده است.

,

 

,

میر حسینی گفت: این سریال توانمندی بچه های انقلابی را در ضد جاسوسی و به تصویر کشانیدن ارتباط خیلی از نزدیکان شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه وی را با برخی از سرویس های جاسوسی به تصویر کشانیده است که حقیقتاً تحمل این وضع برای دوستان دیگر میسر نبوده است و به همین دلیل اقدامی شبیه به اقدامات رئیس جمهور امریکا در تحریم صداوسیما شکل گرفته است که قطعاً این اقدام از طرف جامعه قابل پذیرش نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه