اخبار داغ

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

دولت به جای ایجاد محدودیت در رسانه ملی به دنبال رفع نواقص باشد/ اقدام دولت برای کاستن از انتقادات است

دولت به جای ایجاد محدودیت در رسانه ملی به دنبال رفع نواقص باشد/ اقدام دولت برای کاستن از انتقادات است
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ایجاد محدودیت بودجه ای توسط دولت در صداوسیما به دلیل پخش سریال ضدجاسوسی، گفت: دولت باید به جای ایجاد محدودیت در رسانه ملی به دنبال رفع نواقص موجود باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اقدام دولت در صفر کردن بودجه صداوسیما در پی پخش سریال ضدجاسوسی، اظهار داشت: ما باید در صدد تقویت صدا و سیما از هر نظر باشیم چراکه مخاطبان بسیار زیادی در کشور داشته و تاثیر غیرقابل انکاری بر افکار مردم جامعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با تاکید بر اینکه دولت اقدام شایسته ای در صفر کردن بودجه صدا و سیما نداشته، افزود: این حرکت و دستورالعمل دولت برای تحت فشار قراردادن صداوسیما و کاهش انتقادات از دولت است؛ متاسفانه برخی از وزارتخانه های دولت عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده و صداوسیما به عنوان رسانه ای که انتقادات مردم از دولت را منعکس می کند، شناخته می شود.

,

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: دولت بخاطر انتقادات از عملکرد برخی وزارتخانه ها در سریالی که اخیرا پخش شد سعی در تحت فشار قرار دادن این نهاد حاکمیتی داشته و این به نوعی پاک کردن صورت مسئله است.

,

وی، با تاکید بر نارضایتی مردم کشور از عملکرد دولت تاکید کرد: دولت باید در صدد رفع نواقص و کاستی های موجود در خود بوده و در این راستا قدم بردارد نه اینکه با محدود کردن صداوسیما سعی در فریب افکار عمومی داشته باشد.

,

محمودزاده، با تاکید بر اینکه اشاره غیرمستقیم یک سریال به جرایم امنیتی خواهرزاده یک مسئول و جیسون رضائیان باعث این اقدام دولت در برابر صدا و سیما شده، گفت: انتقاداتی که به دولت و وزارتخانه ها توسط مردم و نمایندگان وارد می شود همگی انتقاداتی سازنده و به جا بوده و دولت با تحت فشار قراردادن صدا و سیما کار درستی نکرده و پیگیری خواهد شد.

,

وی، با اشاره به ورود مجلس به این مسئله، اذعان کرد: بر اساس قانون و آئین نامه های موجود صدا و سیما حوزه مدیریتی مشخصی دارد و دولت باید در چارچوب قانون و مقررات خود عمل کند.

,

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت نمی تواند به بودجه مصوب مجلس دخالتی کرده یا آن را دور بزند، مجلس زمانی که بودجه ای را تصویب و ردیفی را برای نهادی تعیین می کند، این ردیف توسط دولت باید اجرایی شود و اگر از چارچوب قانونی خارج شود قطعا با برخورد تند نمایندگان مجلس روبرو خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه