اخبار داغ

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب:

ساقط کردن پهپاد آمریکا همه محاسبات دشمن را بر هم زد/ هر هفته ۹۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود

ساقط کردن پهپاد آمریکا همه محاسبات دشمن را بر هم زد/  هر هفته ۹۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود
مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه هرمزگان، مرزنشین و خط اول جبهه با وجود خط بزرگ ساحلی است، گفت: ساقط کردن پهپاد 220 میلیارد دلاری آمریکا که به گفته خودشان مانند جاروبرقی تمام اطلاعات را جمع و اثری از خود باقی نمی گذارد، همه محاسبات امریکا و بدخواهان نظام را بهم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیت الله گلپایگانی، مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه سالانه 28 میلیون نفر از ایران و سایر کشورها به زیارت امام رضا(ع) می آیند، گفت: وجود بارگاه امام رئوف در ایران اسلامی منبع خیر و برکات فراوانی است و تنها مختص شیعیان نیست بلکه در احادیث و روایات اهل سنت از وصف امام رضا(ع) آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه یکی از برکات انقلاب، زنده کردن ارزش های فراموش شده است، تصریح کرد: قبل از انقلاب خبری از نماز جمعه نبود و اکثر مردم نمی دانستند که جگونه باید این نماز را به جا آوردند.

,

گلپایگانی افزود: در حال حاضر 900 نماز جمعه هر هفته در سراسر کشور برگزار می شود و معارف اسلامی در آن گفته می شود و اولین جمله دعوت به تقواست.

,

وی با بیان اینکه رضا خان برای ایجاد مشکل برای مسلمانان و اسلام هر کاری را می توانست انجام داد، عنوان کرد: امام خمینی(ره) حق حیات بر گردن ما دارد و عزت از دست رفته را به کشور ما بازگرداندند و ملت را از خواب بیدار کردند و در دنیا هیچ کشوری مانند ایران برای بندگی خدا وجود ندارد.

,

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در حالی که شرق و غرب بر علیه کشور ما بود امام (ره) یک تنه با پشتیبانی ملت در مقابل آنها ایستاد و در حال حاضر نیروهای مسلح در اوج قرار دارند.

,

گلپایگانی با اشاره به اینکه هرمزگان، مرزنشین و خط اول جبهه با وجود خط بزرگ ساحلی است، بیان کرد: ساقط کردن پهپاد 220 میلیارد دلاری آمریکا که به گفته خودشان مانند جاروبرقی تمام اطلاعات را جمع و اثری از خود باقی نمی گذارد، همه محاسبات امریکا و بدخواهان نظام را بهم زد.

,

وی تصریح کرد: ما در کشورهای همسایه طرفداران زیادی داریم به طوری که سید حسن نصرالله فرموده اند اگر تعرضی به ایران اسلامی شود منطقه به آتش کشیده می شود.

,

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند: ائمه جمعه خطبه های نماز جمعه را کوتاه کنند و مجموع دو خطبه در حد نیم ساعت باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه