اخبار داغ

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین؛

منافقین همچون آفتاب پرست رنگ عوض می کنند/ در سازمان منافقین حقایق طور دیگر جلوه داده می شود

منافقین همچون آفتاب پرست رنگ عوض می کنند/ در سازمان منافقین حقایق طور دیگر جلوه داده می شود
عضو سابق سازمان منافقین با بیان اینکه سازمان منافقین بسته به شرایط رنگ خود را عوض می کنند گفت: خط از ابتدای تشکیل سازمان یکی بوده است اما بسته به شرایط همچون افتاب پرست رنگ خود را عوض می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم خدابنده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فعالیت ۲۳ سال خود در سازمان منافقین گفت: سازمان منافقین از هر وسیله ای برای به دست آوردن قدرت استفاده می کند و از همان ابتدا که سازمان تشکیل شده  خط از اول یکی بوده است  اما بسته به شرایط رنگ عوض می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی به مستندی که شبکه الجزیره در خصوص سازمان منافقین ساخته اشاره کرد و گفت: شبکه الجزیره یک مستندی  تهیه کرده است که سازمان را به فرقه آفتاب پرست تشبیه کرده که مدام رنگ عوض می کنند ولی ماهیت یکی است.

,

 

,

به عقیده افسر سیا سازمانی به رنگارنگی مجاهدین خلق وجود ندارد

, به عقیده افسر سیا سازمانی به رنگارنگی مجاهدین خلق وجود ندارد, به عقیده افسر سیا سازمانی به رنگارنگی مجاهدین خلق وجود ندارد,

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین ادامه داد: در این خصوص  همچنین یک افسر بازنشسته سیا در مصاحبه ای با بی بی سی  به خصوصیت تغییر رنگ سازمان منافقین بسته به شرایط اشاره کرده و گفته که در طول چهل سال فعالیت در سازمان سیا سازمانی به رنگارنگی مجاهدین خلق ندیدم.

,

وی با اشاره به استفاده  ابزارهای جاسوسی در زمان های مختلف توسط  سازمان منافقین گفت: آن ها در زمان های مختلف ابزار گوناگونی به کار می گرفتند مثلا با وجود اینکه سازمان مجاهدین خلق خانواده های اعضا را به عنوان دشمن محسوب می کردند اما در زمان حمله موشکی عراق به شهرهای ایران به ویژه شهر تهران اعضای گروه را مجبور به تماس با خانواده ها می کرد تا از کم و کیف اصابت موشک ها به نقاط مد نظر اطلاعات جامع به دست بیاورد.

,

خدابنده ادامه داد: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بستر های ایجاد شده به خصوص در فضای مجازی فرصت مناسبی برای آن ها ایجاد کرده تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را با هک و شنود اطلاعات کاربران ایرانی به دست بیاورند.

,

وی در خصوص نحوه عضو گیری و  جذب عوامل  این سازمان در داخل کشور خاطر نشان کرد:سازمان افراد نخبه و تاثیر گذار را شناسایی و به ترفند های مختلف آن ها را جذب می کرد مانند خبرنگاران که در تیررس جذب این سازمان قرار دارند ابتدا در ارتباط های اولیه با گزینه های مد نظر خود ضعف افراد و خانواده آن ها را به دست آورده و در ادامه  آن ها را در عمل انجام شده قرار میدهند و با تهدید آن ها را با خود همراه می کنند.

,

 

,

هیچ شکنجه ای در زندان برروی ما انجام نشد

, هیچ شکنجه ای در زندان برروی ما انجام نشد, هیچ شکنجه ای در زندان برروی ما انجام نشد,

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با اشاره به نحوه ورودش به ایران گفت: بنده در سوریه دستگیر شدم  و در آن  زمان دو میلیون دلار پول داشتم و حدود دو ماه در انجا بودم و سپس به ایران تحویل  داده شدیم و با قرص خواب آور سر از اوین درآوردیم.

,

وی با بیان اینکه هیچ شکنجه ای بر روی ما در زندان انجام نشد افزود: اولین ادعای بنده در زندان این بود که گوشت، پوست و گوشت استخوانم با نام رجوی عجین است بگرد تا بگردیم حسرت اطلاعات را به دلتان خواهم گذاشت.

,

خدابنده ادامه داد: هرچه که جلوتر رفتیم دیدم اطلاعات آنها از من بیشتر است  و بعد بازجو می گفت روال بازجویی به این صورت است که بازجو سئوال می کند متهم جواب میدهد اما من سئوالی ندارم و اگراز من سئوالی داری بپرس.

,

وی اقزود: اولین سئوال بنده این بود که  چرا شما در زندان اوین زنان باردار را اعدام کردید که در پاسخ به این سئوال گفتند اگر ثابت کنم که یکی از دلایلی که زنها اعدام نشدند بخاطر بارداری بود تو از سازمان بیرون می آیی که جواب من خیر بود.

,

 

,

در سازمان حقایق طور دیگر جلوه داده می شود

, در سازمان حقایق طور دیگر جلوه داده می شود, در سازمان حقایق طور دیگر جلوه داده می شود,

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین ادامه داد: بعد مدتها ما منتظر روز اعدام بودیم اما این اتفاق نیفتاد  آنها ما را میبردند تو خیابان و محیط شهر را میدیدیم که با ذهنیات ما کاملا متفاوت بود.

,

وی عنوان کرد: طوری سازمان منافقین برای ما ذهنیت ایجاد کرده بود که مردم ایران نان خشک را به آب جوی میزنند و می خورند و یکی از کارهای شهرداری این است که  هر روز صبح جسدها را از تو جوی ها جمع می کند.

,

خدابنده ادامه داد: جالب است از طرفی عکس هایی در فضای مجازی پخش می شد که راه ها به سمت شمال بسته شده است و از طرفی هم این شایعات انتشار داده می شد.

,

وی با بیان اینکه غربی ها هنوز طرز فکری متفاوت نسبت به ایران دارند افزود: اخیرا هم خود ترامپ گفته بود که مردم برای یک قرص نان معطل هستند و این تبلیغات آنجا هست.

,

 

,

تبلیغات منافقین علیه ایران سبب ایجاد طرز فکرهای منفی در غربی ها شده

, تبلیغات منافقین علیه ایران سبب ایجاد طرز فکرهای منفی در غربی ها شده, تبلیغات منافقین علیه ایران سبب ایجاد طرز فکرهای منفی در غربی ها شده,

مسئول بین الملل سازمان مجاهدین تاکید کرد: بسیاری از شایعات که از ایران در کشورهای غربی وجود دارد بخاطر تبلیغات سازمان منافقین است و از آنها منشا می گیرد.

,

وی به بیان دیدگاه خود از ایران در شرایط کنونی پرداخت و گفت: هم اکنون یک رسالت جهانی به دوش ایران که پرچم داراستقلال افتاده است و تمام دعوا سر این است و این روحیه ایران برای سایر کشورها هم انگیزه ایجاد کرده است.

,

خدابنده ادامه داد: شما تغییرات در کشورهایی همچون ترکیه  و آمریکای لاتین را ببینید که  ایستادگی اشان در مقابل آمریکا نسبت به قبل بیشتر شده است.

,

وی افزود: اوباما در این خصوص می گفت ترکیه را ایران لوس کرده که الان جلوی ما ایستاده است.

,

مسئول بین الملل سازمان مجاهدین با بیان اینکه اروپا همیشه عامل آمریکا بوده است افزود: آمریکا یک ابر قدرت است که صد سال زور گفته اما هم اکنون اروپا  هم مقابل امریکا یک مقدار قد علم کرده و مختصری دارد دست و پا میزند که این نتیجه مقاومت ایران است.

,

وی ادامه داد: در این خصوص حتی موگرینی به ایران گفته بود به شما توصیه می کنم که تحمل کنید آینده روشن است.

,

 

,

*غربی ها از نیروی قدس هراس دارند

, *غربی ها از نیروی قدس هراس دارند, *غربی ها از نیروی قدس هراس دارند,

خدابنده با اشاره به اینکه غربی ها از نیروی قدس هراس دارد گفت: در آن زمان که در خارج از کشور بودم می گفتند باید موشک ها هم در بحث برجام بیاورید در صورتی که  ترس آنها از موشک نیست بیشتر از هر چیزی از نیروی قدس می ترسند.

,

وی در پایان با بیان اینکه ایران در اکثر نقاط جهان نیروهای غیر ایرانی دارد افزود: حزب الله در لبنان حشد الشعبی در عراق همه راه ایران را ادامه می دهند و غربی ها از این هراس دارند و این بدتر از موشک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه