اخبار داغ

واکنش نماینده مجلس به اقدام دولت در بودجه صدا و سیما؛

دولت در توزیع بودجه طوری عمل نکند که برخورد سیاسی استنباط شود / توصیه بر داشتن سعه صدر در برخورد با انتقادات

دولت در توزیع بودجه طوری عمل نکند که برخورد سیاسی استنباط شود / توصیه بر داشتن سعه صدر در برخورد با انتقادات
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد بودجه تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی را تامین کند، گفت: در توزیع بودجه نباید طوری عمل کرد که استنباط شود دولت به نوعی دارد برخورد سیاسی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در واکنش به اقدام دولت در صفر کردن بودجه صدا و سیما، گفت: دولت موظف است بودجه تمام دستگاه های اجرایی کشور اعم از دولتی و غیر دولتی را تامین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی با بیان اینکه مدیریت بر توزیع بودجه مصوبی که توسط مجلس تصویب می شود بر عهده دولت است، اضافه کرد: انتظار نیست اینکه دولت صرفا بودجه خودش را ببیند و بودجه نهادهایی مثل صدا و سیما، دستگاه قضا و قوه مقننه و دیگر نهادهای غیردولتی را نادیده بگیرد.

, .,

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس تاکید کرد: در توزیع بودجه نباید طوری عمل کرد که استنباط شود دولت به نوعی دارد برخورد سیاسی می کند.

,

حسینی افزود: دستگاه مقدسی مثل صدا و سیما دارد به اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی می پردازد و در زمینه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش اساسی را ایفا کرده و می کند، حال ممکن است پخش یک سریال باعث چالش بین صدا و سیما با قوه مجریه شود و حتی ممکن است همین چالش متوجه صدا و سیما با دستگاه قضا یا مجلس و نمایندگان مجلس شود ولی این دلیل نمی شود واکنش نشان دهند و این دستگاه ها به مقابله با صدا و سیما بپردازند.

,

وی تصریح کرد: باید معقول تر عمل شود و همه ما در پذیرش انتقادات حتی اگر چالش برانگیز باشد سعه صدر داشته باشیم.

,  ,

نماینده مردم شاهرود و میامی با اشاره به واکنش احتمالی نمایندگان به اقدام دولت در مسئله بودجه صدا و سیما، گفت: مجلس در حال حاضر تعطیل است و هفته بعد که فعال شود باید دید نمایندگان چه تصمیمی خواهند گرفت.

,

حسینی خاطر نشان کرد: باید تصمیم مشترکی گرفت تا سعی شود این تنش و چالش به حداقل برسد و بیشتر نشود و هم به دولت و هم به صداوسیما توصیه شود که در این زمینه خویشتنداری کنند و مردم را با مباحث داخلی خود درگیر نکنند.

,  ,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه