اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

کاهش بودجه رسانه ملی یک جنگ روانی دولتی است/ هدف انحراف افکار از اقدامات ظریف در آمریکا است

کاهش بودجه رسانه ملی یک جنگ روانی دولتی است/ هدف انحراف افکار از اقدامات ظریف در آمریکا است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئله کم شدن بودجه رسانه ملی یک جنگ روانی است تا حواس مردم از اقدامات ظریف در آمریکا و مذاکرات هسته ای پرت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد شبانی تحلیلگر سیاسی در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن اشاره به این‌که صفرشدن بودجه رسانه‌ ملی از سوی دولت از چند منظر قابل بررسی است، گفت: فیلم گاندو و جاسوسی جیسون رضائیان نه تنها دروغ نیست بلکه گوشه‌ای از واقعیت را نشان داده و این همه واقعیت و همه نفوذی که این جاسوس در کشور داشته نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حامد شبانی تحلیلگر سیاسی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  ضمن اشاره به این‌که صفرشدن بودجه رسانه‌ ملی از سوی دولت از چند منظر قابل بررسی است، گفت: فیلم گاندو و جاسوسی جیسون رضائیان نه تنها دروغ نیست بلکه گوشه‌ای از واقعیت را نشان داده و این همه واقعیت و همه نفوذی که این جاسوس در کشور داشته نیست.,

 

,

وی خاطرنشان‌کرد: جیسیون رضائیان سالها قبل از دولت فعلی به ایران آمده است اما در دولت آقای روحانی توانسته به نفوذ بالایی دست پیدا کند و تاثیرات زیادی هم گزارشات این فرد بر مسئله تحریم گذاشته است.

,

 

,

نفوذ جیسون رضائیان در کشور بیشتر از آن‌چه در گاندو بیان شد، است

, نفوذ جیسون رضائیان در کشور بیشتر از آن‌چه در گاندو بیان شد، است, نفوذ جیسون رضائیان در کشور بیشتر از آن‌چه در گاندو بیان شد، است,

این تحلیلگر سیاسی ضمن تاکید بر این‌که نفوذ و وجود جیسون رضائیان در کشور خیلی بیشتر از آن چیزی است که گاندو نشان داده است، گفت: این فیلم نشان‌دهنده اشراف اطلاعاتی امنیتی جمهوری اسلامی ایران است و این برای خیلی‌ها خطرناک است که تصویری گاندو به ما نشان می‌دهد که از 40 سانتی‌متری رئیس موساد برداشته شده است که این بیان‌کننده عمق استراتژیک و نفوذ ایران در سازمان‌های جاسوسی دنیا است.

,

 

,

شبانی بیان‌کرد: گاندو نشان می‌دهد که چقدر راحت مسئولان ما تحت نفوذ قرار گرفته‌اند و این کاملا طبیعی است که واکنش نشان بدهند.

,

 

,

وی ادامه‌داد: استقبال مردم از این فیلم به‌دلیل این است که در این مجموعه عزت، غیرت و قدرتمندی دیده می‌شود و هرچیزی که ایران را عزیز کند وبه این کشور قدرت بدهد را مردم دوست دارند و مردم غیرتمند ما از خفیف شدن بدشان می‌آید.

,

 

,

این تحلیلگر سیاسی تاکید‌کرد: این‌که چترامنیتی در کشور آنقدر گسترده باشد این خیلی برای مردم شیرین است اما عجیب این است که چرا مسئولان از این قضیه بدشان می آید.

,

 

,

شبانی متذکرشد: در مجموعه گاندو گفته نشده است که رئیس‌جمهور تحت نفوذ بوده است اما بیان کرد که خواهرزاده رئیس جمهور تحت نفوذ بوده است و این هشداری برای مسئولان است که مراقب خانواده هایشان باشند.

,

 

,

مسئولان عالی رتبه کشور متهم به سهل انگاری هستند

, مسئولان عالی رتبه کشور متهم به سهل انگاری هستند, مسئولان عالی رتبه کشور متهم به سهل انگاری هستند,

وی افزود: این فیلم مسئولان عالی رتبه کشور را متهم به خیانت نکرده است اما متهم به سهل انگاری هستند.

,

 

,

این تحلیلگر سیاسی گفت: جیسیون رضائیان اولین جاسوس در کشورایران نبوده است بلکه افرادی مانند نازنین زاغری، نمازی و نزارزاکا نیز در بین مسئولان نفوذ داشته و به جاسوسی پرداخته اند.

,

 

,

تایید جیسون رضائیان بر حقیقت سریال گاندو

, تایید جیسون رضائیان بر حقیقت سریال گاندو, تایید جیسون رضائیان بر حقیقت سریال گاندو,

شبانی افزود: از طرفی دیگر جیسیون رضائیان هرگز در صفحه مجازی خود هرگز نسبت به این فیلم واکنش منفی نشان نداده چون می دانسته این فیلم واقعی است سکوت اختیار کرده است.

,

 

,

وی گفت: بعد از نمایش فیلم گاندو، برای مردم سوالات زیادی از قبیل اینکه این چطور جیسون رضائیان این اندازه در کشور نفوذ کرده، چرا دولت و وزارت اطلاعات سکوت کرده و باید این وزارت نظر بدهد، دلارهایی که بعد از پس از مبادله جیسون رضائیان به ایران آمد کجا هزینه شد؛ مطرح است.

,

 

,

متاسفانه دولت به جای پاسخ به مردم، جوسازی می کند

, متاسفانه دولت به جای پاسخ به مردم، جوسازی می کند, متاسفانه دولت به جای پاسخ به مردم، جوسازی می کند,

این تحلیلگر سیاسی تاکیدکرد: متاسفانه دولت به جای این‌که به این سوالات پاسخ بدهد جوسازی می‌کند.

,

 

,

شبانی تصریح‌کرد: دولت تاکنون نسبت به هیچ مجموعه‌ای چنین واکنش‌هایی نداشته است هیچ دولتی در هیچ جای دنیا، نظام امنیتی ویک فیلمی که موفقیت نیروهای امنیتی را نشان می‌دهد مورد نقد قرارنداده و این در جمهوری اسلامی ایران رخ می‌دهد.

,

 

,

وی ادامه‌داد: سینمایی هالیوود، نیروهای امنیتی را به عنوان ناجی یک کشور نشان می‌دهد در جمهوری اسلامی ایران در فیلمی که نیروهای امنیتی کشور را تقویت می‌کند دولت در مقابل نیروهای امنیتی موضع می‌گیرد که این یک چیز عجیبی است.

,

 

,

این تحلیلگر سیاسی اظهارکرد: پس از پخش سریال گاندو ابتدا آقای آشنا "مشاور رئیس جمهور" موضع می‌گیرد و این فیلم را متهم به نمایش غیرواقعیت‌ها می‌کند که این‌ها دروغ، پرونده سازی و دولت در سایه و تخریبی برای دولت است.

,

 

,

شبانی ادامه‌داد: هم‌چنین پس از این واکنش‌های آقای آشنا، خبرگزاری ایرنا که خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران است در صفحه اینستاگرام خود دومرتبه رپورتاژ خبری برای پرونده گاندو می‌رود که دفعه اول حقایق این مستند را زیر سوال می‌برد و در دفعه دوم نیز می‌گوید مسئولان سازمان اطلاعات سپاه و موسسه شهید آوینی پاسداران هستند.

,

 

,

دولت طبق قانون نمی‌تواند بودجه صداوسیما را صفر کند

, دولت طبق قانون نمی‌تواند بودجه صداوسیما را صفر کند, دولت طبق قانون نمی‌تواند بودجه صداوسیما را صفر کند,

وی در خصوص صفرکردن بودجه صداوسیما گفت: دولت عملا نمی‌تواند این کار را انجام بدهد چرا که قانون مجلس است و قانون جمهوری اسلامی ایران برای صداوسیما بودجه تعیین کرده است و هیچ شرط و شروطی را که دولت برای بودجه گذاشته است را برنمی‌تابد.

,

 

,

 فرافکنی دولت با رسانه‌ای کردن نامه کم شدن بودجه صداوسیما

,  فرافکنی دولت با رسانه‌ای کردن نامه کم شدن بودجه صداوسیما,  فرافکنی دولت با رسانه‌ای کردن نامه کم شدن بودجه صداوسیما,

این تحلیلگر سیاسی ضمن تاکید بر این‌که بودجه صداوسیما قطعا پرداخت خواهد شد، مطرح‌کرد: کم شدن بودجه صداوسما یک نامه بود که می‌توانست مخفی باشد و خود دولت این نامه را علنی کرد و از این فضای رسانه‌ای و هجمه‌هایی که به دولت می‌شود خود دولت سود می‌برد چراکه این یک کار شعاری است.

,

 

,

شبانی تصریح‌کرد: کارشناسان امنیت و فرهنگی دولت مانند آقای آشنا در دوقطبی سازی جامعه به موافق و مخالف و فرافکنی در جامعه تخصص دارند.

,

 

,

هدف پرت شدن حواس ملت از اقدامات ظریف در آمریکا است

, هدف پرت شدن حواس ملت از اقدامات ظریف در آمریکا است, هدف پرت شدن حواس ملت از اقدامات ظریف در آمریکا است,

وی خطاب به دولتمردان، تصریح‌کرد: شما می‌دانید زمانی که این نامه به صورت علنی در جامعه مطرح شود همه مردم شما را متهم به استبداد می‌کنند اما این هزینه را به جان می‌خرید تا درجامعه فرافکنی کنید چرا آقای ظریف همین چند روز در آمریکا در حال مذاکره است.

,

 

,

وی افزود: از آمریکا خبرهایی رسیده است که آقای ظریف یک سری پالس مثبت راجع به مذاکرات موشکی به ما داده است و احتمال اتفافات دیگری وجود دارد که بهتر است ذهن جامعه به گاندو پرت باشد.

,

 

,

چرا ظریف در مقابل بی‌بی‌سی از کشتی نفت‌کش ایران نامی نبرد؟

, چرا ظریف در مقابل بی‌بی‌سی از کشتی نفت‌کش ایران نامی نبرد؟, چرا ظریف در مقابل بی‌بی‌سی از کشتی نفت‌کش ایران نامی نبرد؟,

این تحلیلگر سیاسی گفت: آقای ظریف دو روز پیش با خبرنگار بی‌بی‌سی مصاحبه می‌کند و این جمله وزیر سریع پررنگ می‌شود که "ما نفت‌مان را می فروشیم اما شرافتمان را نه". اما پس از این مصاحبه کسی سوال نکرد که آقای ظریف چرا با خبرنگار بی‌‍بی‌سی که خبرنگار انگلیس و کشوری است که نفتکش ایران را دزدیده است مصاحبه کرده و نامی از کشتی توقیف شده ایران برده نشده است؟

,

 

,

وی خطاب به تیم دیپلماسی ایران گفت: چرا درمواجهه با غرب غیرمستقیم حرف‌های خود را بیان می کنید؟ چرا رسما به محدودیتی که آمریکا برای وزارت خارجه در مذاکرات گذاشته اعتراض نمی‌کنید و مسئله گاندو بزرگ می‌شود؟

,

 

,

مطرح شدن کم شدن بودجه رسانه ملی یک جنگ روانی دولتی است

, مطرح شدن کم شدن بودجه رسانه ملی یک جنگ روانی دولتی است, مطرح شدن کم شدن بودجه رسانه ملی یک جنگ روانی دولتی است,

وی تاکیدکرد: مسئله بودجه رسانه ملی یک مسئله ورای حرف‌ها است و دولت این بودجه را نمی‌تواند پرداخت نکند چراکه خلاف قانون است و اصلا این دغدغه نیست و یک جنگ روانی است تا بین مردم دوقطبی ایجاد شده و دولت به اهداف خود در مذاکرات برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه