اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه عنوان کرد

احصای نقطه ضعف‌های اشتغال کرمانشاه /پیش بینی کاهش نرخ بیکاری در فصول آینده

احصای نقطه ضعف‌های اشتغال کرمانشاه /پیش بینی کاهش نرخ بیکاری در فصول آینده
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از احصای نقطه ضعف‌های اشتغال در این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در فصول آینده شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، کیوان کاشفی ظهر امروز پنج شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه، با توجه به اعلام کاهش نرخ بیکاری استان کرمانشاه، اظهار داشت: این آمار را همان نهادی که سال‌های گذشته آمار بیکاری استان را عنوان کرده، اعلام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: بنابر این این آمارها بر اساس استانداردهای جهانی است و اگر آمارهای قبلی استان را پذیرفتیم باید این آمار را نیز بپذیریم.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه بیان داشت: دلایلی برای کاهش نرخ بیکاری استان وجود دارد از جمله اینکه در ۲ سال گذشته جنب و جوشی را در حوزه اقتصادی استان شاهد بودیم که پیش بینی می‌شد نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

,

این مسئول گفت: همچنین بهبود فضای کسب و کار، پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و جذب منابع و تسهیلات می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری استان دخیل باشد.

,

کاشفی با تاکید بر اینکه لازم است به تلاش‌های خود جهت کاهش این نرخ در فصول بعد هم ادامه دهیم، ابراز داشت: البته در این راستا هنوز با میانگین کشوری فاصله داریم و باید تلاش‌ها را مضاعف کنیم.

,

وی تصریح کرد: خوشبختانه در استان کرمانشاه نقطه ضعف‌ها را شناسایی کردیم و اگر به همین شکل پیش برویم قطعاً وضعیت اشتغال ما در فصول و سال‌های آینده بهتر خواهد شد.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با تاکید بر حمایت حوزه‌هایی که قابلیت ایجاد اشتغال دارند، ادامه داد: در حوزه گردشگری و صنایع دستی می‌توانیم بسیار خوب ظاهر شویم.

,

کاشفی عنوان کرد: حوزه فرش استان کرمانشاه یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند در کاهش آمار بیکاری بسیار مؤثر واقع شود اما در استان ما هنوز متولی خاصی ندارد.

,

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی همچنین بر تقویت مشاغل خرد و حوزه عمرانی تاکید کرد و گفت: اگر حوزه ساخت و ساز در استان را فعال کنیم بدون شک می‌توانیم آمار بیکاری را کاهش و چهره شهر را تغییر دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه