اخبار داغ

مدیر عامل مجموعه گردشگری پل معلق تمام شیشه ای شهر هیر

بزرگترین پل شیشه ای ایران در انتظار زیر ساخت های اولیه / آب و جاده کشی مشکلات اولیه پل معلق تمام قوسی جهان در هیر

بزرگترین پل شیشه ای ایران در انتظار زیر ساخت های اولیه / آب و جاده کشی مشکلات اولیه پل معلق تمام قوسی جهان در هیر
مدیر عامل مجموعه گردشگری پل معلق تمام شیشه ای شهر هیر از معلق ماندن زیرساخت های اولیه، آب، گاز و جاده، پل تمام قوسی جهان در این مجموعه گردشگری شهر هیرخبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، حسین عباس نیا عصر امروز در محل مجموعه گردشگری اولین پل معلق تمام شیشه ای شهر هیر در کشور در جمع خبرنگاران  اردبیل اظهارداشت؛ برای راه اندازی هرچه سریعتر این مجموعه گردشگری پل معلق شهر هیر نیازمند عنایت و توجه ویژه مسئولان استانی در امر زیر ساخت های اولیه اعم از آب و جاده منتهی به این مجموعه گردشگری هستیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

عباس نیا با اشاره به اینکه با وجود گذشت دوازده ماه هنوز بسیاری از مشکلات زیرساخت های این مجموعه فراهم نشده است افزود: تنها دو ماه تا پایان فصل تابستان و فصل گردشگری باقی است و هر روز از این فصل می گذرد در واقع موجب ضرر وزیان سرمایه گذار می شود. 

,

وی پل معلق تمام شیشه ای شهر هیررا در کشور بی نظیر دانست و افزود: این پل اولین پل معلق تمام قوسی در سطح جهان است و در دنیا نظیری ندارد. 

,

مدیر عامل مجموعه پل معلق تمام شیشه ای شهر هیر از هزینه 10 میلیاردی این مجموعه گردشگری تا به امروز خبر داد وافزود: تنها نیازمند دو میلیارد تومان نیز هستیم تا بتوانیم با فراهم نمودن زیرساخت های این مجموعه گردشگری بطور کامل به بهره برداری برسانیم. 

,

عباس نیا بیان کرد: اگر مسئولان استانی زیرساخت های لازم را فراهم کنند مجموعه پل معلق شهر هیر ظرف یک هفته آماده بهره برداری و افتتاح می شود. 

,

وی از طرح های جدید گردشگری نیز در جمع خبرنگاران اردبیل پرده برداشت و افزود: درصورتی که مسئولان استانی زیرساخت های لازم را فراهم کنند این طرح های بی نظیر که در دنیا برای اولین بار طراحی شده است راه اندازی می کنیم. 

,

مدیر عامل مجموعه پل معلق شهر هیر از طرح های جدید گردشگری راه اندازی تاکسی هوایی و قطار هوایی در برنامه های سرمایه گذاری خود در این استان خبرداد و گفت: تنها نیازمند حمایت مسئولان استانی هستیم که با فراهم نمودن زیرساخت های لازم سرمایه گذاری و راه اندازی چنین مجموعه های گردشگری را برای سرمایه گزاران فراهم سازند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه